Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lekker wijfje op de achtergrond daar, Ivo!

Mooi hoe die gast zichzelf oplaad:)

En dan die bak magnesiumpoeder omdonderd:roflol:

Trouwens lijkt het me dat een bewegend object makkelijker in beweging is te krijgen dan een stil liggend. Misschien dat dat de achterliggende gedachte is?

in hoeverre kan je zo'n lift nog een "dead"lift noemen kun je je dan afvragen ;)

jammer snoob. next time...

Ja miss. is het ook wel een soort tik en heeft het idd geen nut. Ik doe het vaak bij max sets, gewoon om al beweging in de lift te krijgen. Je trekt jezelf als het ware naar achteren d.m.v het gewicht naar je toe te rollen, waardoor je in het begin ook veel kracht uit je benen kunt halen. Maarja het zal wel iets persoonlijks zijn.:D

Kanttekening: als je er al een horizontale snelheid in de barbell zit, en je dan verticaal de barbell op gaat pakken zullen de schijven nog steeds door rollen. Zorgt voor extra rotatie in de barbell=zwaarder. Lijkt mij een lastige techniek als je niet mixedgrip doet.

Kanttekening: als je er al een horizontale snelheid in de barbell zit, en je dan verticaal de barbell op gaat pakken zullen de schijven nog steeds door rollen. Zorgt voor extra rotatie in de barbell=zwaarder. Lijkt mij een lastige techniek als je niet mixedgrip doet.

Ik weet ook niet waarom ik het doe, maar het voelt vaak fijner aan als de barbell al een beetje beweegt, je kunt jezelf lekker naar achteren gooien. Ik voer ze idd met mixed grip uit.

Vele doen het, het zorgt er ook voor dat je in ieder geval begint om de baar naar je toe te trekken ipv omhoog.

Niks mis mee, je hebt wel dikke poten man!

ik vind ze der zwaar goed uitzien. ben je familie van de ijzeren tsaar ofzo? je lijkt op em.

sexy pants btw :eek:

Ziet er goed uit maarja met 60 kg hebben meeste mensen goede techniek.

Goed stuff Emile. Volgens mij kun je tijdens het reppen best je rug recht houden en na de kontjedip meteen weer doorhalen. Scheelt je energie en dus herhalingen als je niet steeds je rug tussendoor loopt te hollen en bollen. Misschien doe je dat al wel bij serieuzere gewichten, maar beperk me even tot dit filmpje.

Niks mis mee, je hebt wel dikke poten man!

80cm sinds zaterdag :o

ik vind ze der zwaar goed uitzien. ben je familie van de ijzeren tsaar ofzo? je lijkt op em.

sexy pants btw :eek:

Ik zie de ijzeren tsaar met enige regelmaat en heb altijd super mega fun tyms maar familie is hij niet :) We lijken ook totaal niet op elkaar. ;)

Goed stuff Emile. Volgens mij kun je tijdens het reppen best je rug recht houden en na de kontjedip meteen weer doorhalen. Scheelt je energie en dus herhalingen als je niet steeds je rug tussendoor loopt te hollen en bollen. Misschien doe je dat al wel bij serieuzere gewichten, maar beperk me even tot dit filmpje.

Thanks. Misschien wel, maar dan verkrampt mijn rug zich, daarom relax ik even als ik boven ben. Maar ik zal er aan denken.

nice pants emile!!
met dit gewicht is je techniek goed!!!Maar ook met big loads?

Terug
Naar boven