- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dan die bak magnesiumpoeder omdonderd
Trouwens lijkt het me dat een bewegend object makkelijker in beweging is te krijgen dan een stil liggend. Misschien dat dat de achterliggende gedachte is?

Ja miss. is het ook wel een soort tik en heeft het idd geen nut. Ik doe het vaak bij max sets, gewoon om al beweging in de lift te krijgen. Je trekt jezelf als het ware naar achteren d.m.v het gewicht naar je toe te rollen, waardoor je in het begin ook veel kracht uit je benen kunt halen. Maarja het zal wel iets persoonlijks zijn.![]()
Kanttekening: als je er al een horizontale snelheid in de barbell zit, en je dan verticaal de barbell op gaat pakken zullen de schijven nog steeds door rollen. Zorgt voor extra rotatie in de barbell=zwaarder. Lijkt mij een lastige techniek als je niet mixedgrip doet.

ik vind ze der zwaar goed uitzien. ben je familie van de ijzeren tsaar ofzo? je lijkt op em.
sexy pants btw![]()
We lijken ook totaal niet op elkaar. 
Goed stuff Emile. Volgens mij kun je tijdens het reppen best je rug recht houden en na de kontjedip meteen weer doorhalen. Scheelt je energie en dus herhalingen als je niet steeds je rug tussendoor loopt te hollen en bollen. Misschien doe je dat al wel bij serieuzere gewichten, maar beperk me even tot dit filmpje.
nice pants emile!!
met dit gewicht is je techniek goed!!!Maar ook met big loads?

5x130 squat
Wat vinden jullie van de diepte.
Lijkt me prima toch