MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

ziet er goed uit WWE, maar je gaat wel ineens met je knieën ver voorbij je tenen. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met inflexibiliteit van je hams? Volgensmij moet dat iig niet zoveel uitmaken als je geen last van je knieën hebt.

Wwe, lijkt me ook diep genoeg, misschien wel iets te diep in de zin dat het bij mij overkomt alsof je jezelf de laatste paar cm laat 'vallen' om vervolgens terug te veren. Dat is ook het moment waarop je knieen wat naar voren komen. Je zult het zelf het beste voelen, maar het lijkt alsof je op het diepste punt wat spanning loslaat. Verder mooie beurt m.i.

PS: ik heb mij altijd afgevraagd of iemand die op die manier spot nog echt iets uit kan halen?

En eh Snoob, 'maar' 100kg? Voor jezelf misschien een stapje terug, maar ik kom er voorlopig nog niet aan ;). Vooral indrukwekkend hoe je op dat kleine stukje vanaf de riem die 100kg even op de schouders draait alsof het niets is. Maar goed, ik heb dan ook nog nooit een axle clean gedaan...

Nog steeds regelmatig last van m'n rug, maar het word gelukkig steeds minder en minder! Alleen na het onderdelen trainen wil ik nog wel eens een avondje met een warme kruik tegen m'n rug op de bank zitten, wat overigens goed werkt!

1x220kg deadlift, mijn inziens lekker vlot en correct uitgevoerd, geen last van m'n rug in ieder geval! Volgende week ga ik het gewicht nog verder opvoeren! Gebruik trouwens geen straps ofzo, zijn slechts stukjes papieren zakdoek in mijn hand voor wat betere grip!

Edit: Jammer van de foute muziek op de achtergrond helaas.. Heb je met de radio he..

http://www.youtube.com/watch?v=N-svSmxDcYg

Laatst bewerkt:
volgens mij kun je wel wat lager met je reet gaan voordat je het van de grond trekt.

Nice, very nice :D

ongeloofelijk hoe easy je 100kg voor slaat man

Sterk!

Ivo = Beest

!!!!

ongeloofelijk hoe easy je 100kg voor slaat man

Ik pak hem ook niet van de grond af he :P Vind het hardstikke tof dat er een log ligt in de gym. Alleen de gaten voor je handen zijn vrij klein. Daarom wil ik hem niet van de grond afpakken want ben bang dat ik me polsen verneuk.
Voor me blessure kon ik niet zwaarder dan 125 ofzo voorgeslagen krijgen.

Heel nice, Ivo!
Jij bent wel een echt superdude geworden met dat mutsje op. :p

juist omdat je neit van de grond begint lijkt het mij een stuk zwaarder hoor ;) Ivo wil gewoon op mij lijken met dat mutsje :p als je er gevaarlijker uitziet ben je gewoon sterker (A)

zeker een aanrader lee :p

netjes Ivo weer goed op de weg terug.

Lekker bezig weer Ivo. Kracht begint komt al snel weer terug.

Terug
Naar boven