Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterke squat man, techniek ziet er ook goed uit! Waarom deadlift je eigenlijk niet meer of heb je daar nog geen nieuw pr bij?

Jawel... Vorige keer 5x160 dat was al een PR. Dinsdag ga ik herhalingen maken op 170kg.

Ik doe RDL en gewone deadlifts afgewisseld elke week, vandaar dat de progressie daar iets langer duurt. Romanian Deadlift staat op 8x130 nu, tegen 5x120 5 weken geleden.

Testo? Dus je juiced? Dan krijg je ook geen complimentjes.

Hoeft ook niet. Het gaat allemaal vanzelf nu :)

Opmerkingen over de techniek zijn nog wel welkom ;)

squat ziet lekker uit man, in je log heb je ook al een keer 160 squat gepost maar deze techniek is stukken beter man. keep up the good work:thumbup:

toch een vette deadlift hoor !

Beetje kromming...zo erg was het nu ook weer niet. Nette lift :D

Merk bij mijzelf dat sinds ik eindelijk geleerd heb hoe fatsoenlijke Cleans te doen dat het doorwerkt in me deads. De explosiviteit works wonders. Maar merk dat met de deads, behalve Sumo sT, dat er nog te veel uit me rug getrokken wordt op het eind stuk :(

netjes hoor zo zonder hitch, als mijn schweinn flu over is zal ik hem ook is proberen te pakken.

erg sterk snoob, techniek is ook wel oke hoor !

Ik ben zeker geen expert, maar vond de uitvoering helemaal niet verkeerd.
Dat zie je nog wel eens anders ook....
Mooie lift imo!

Lekker Simon er zit nu toch nog wel meer in denk ik. Techniek redelijk oke.

http://www.youtube.com/watch?v=bxFxGKzphWA

Loglift max. 3 beurten

90-1 (niet op film)
95-1
100-1 PR

Powerstairs 120-155-210 op 4 treden

120 en 155 gingen vlot erop, goede snelheid ook, 210 heb ik op de 1ste trede gekregen maar faalde de 2de trede telkens op een haartje, balen, was zo close, 210 was wel PR

Cardeadlift op blokken 377kg

0 reps, samen met de grote hoop, bijna iedereen faalde hier op

Truckpull harnas, 20m

51sec. duurde even voor ik hem in beweging kreeg, hierdoor veel tijd verloren

Tireflip 400kg voor 5 reps

Hier begon ik zwaar gedemotiveerd aan omdat ik net vernomen had dat ik dankzij de truckpull tot onder gekelderd was in het klassement
1 rep, zwaar teleurgesteld, 2de rep ging paar x easy van de grond maar had net niet genoeg over om hem om te duwen

Timberwalk 2x105 over 80m

53m PR maar zwaar teleurgesteld weer

Netjes Sancaman!

Hoeveelste was je geeindigd?

Terug
Naar boven