XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat geloof ik vast. Weaksauce.

Dat jij niet wil kuren weten we nou wel een keer.

Hou op met janken tegen mensen die het wel doen, het is hun keus.
Je komt nu een beetje over als een zielige jankbek die als ie tegengas krijgt zijn uitspraken weer terugneemt.(sterkste man van het noorden topic)

Supernice! Echt vet dat je jezelf zo kan overstijgen.

Daar ging een hoop energie in Frenkpie! Je tilt veel uit je benen lijkt wel, waarschijnlijk ook omdat hij iets hoger is dan een olympic deadlift, jammer genoeg niet zo goed te zien in het filmpje om dat je achter de auto staat ;).

respect Frenk! Doorzetter.

Daar ging een hoop energie in Frenkpie! Je tilt veel uit je benen lijkt wel, waarschijnlijk ook omdat hij iets hoger is dan een olympic deadlift, jammer genoeg niet zo goed te zien in het filmpje om dat je achter de auto staat ;).

Jah, deed het voornamelijk met m'n quads, je ziet ook op het einde dat ik eigenlijk niet meer op m'n benen kan staan :) Op het einde van het filmpje van Kane zie je het van de zijkant.

@Willem en G-men: thnx :)

Eergister weer eens geprobeerd max te deadliften, 1x240kg was het resultaat. Gewoon totaal geen rupijn meer tegenwoordig dus ik kan volle bak doorgaan naar boven.

Net als Snoob op de vorige pagina zie ik ook dat mijn lift geen technisch hoogstandje is (licht kromme rug) maar mijn inziens ook nog net zonder hitch. Ik klaag niet in ieder geval!

http://www.youtube.com/watch?v=5JW05yJ6s-g

Die schreeuw is geweldig :D

[Link niet meer beschikbaar]

Filmpje van mij, cardeadlift @ sterkste man van sint-job

Pff, 12 reps maar :p

Sterk hoor, dat had ik je op je uiterlijk afgaand niet gegeven... :o
Zo zie je maar weer. :thumb:

idd :) met mijn p*ssy BW verwacht je niet veel. Tegen volgend jaar tegen de 90 aanleunen en dan richting de 100. Niet al te snel, wil nog relatief droog staan :D

netjes Junipero.

Terug
Naar boven