- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strakke rackpulls man ! Wat is je max dl eigelijk ? 210?220?

Train thuis bij vrienden. Een dubbele garage omgebouwd tot ijzerhok! Squatrek, benchbank, olystangen, dumbbells verzwaarbaar tot 80+kg etc etc.. Echt old-school, staat geloof ik al meer dan 25 jaar in deze setting!
En 240 is idd wel erg lekker. Hoop tussen de 275-300 einde van het jaar te halen!
Train thuis bij vrienden. Een dubbele garage omgebouwd tot ijzerhok! Squatrek, benchbank, olystangen, dumbbells verzwaarbaar tot 80+kg etc etc.. Echt old-school, staat geloof ik al meer dan 25 jaar in deze setting!
En 240 is idd wel erg lekker. Hoop tussen de 275-300 einde van het jaar te halen!
dat is een flinke doelstelling binnen een jaar. Het valt voor de meeste toch niet mee om verder te komen dan 280 heb ik gemerkt. Zelf ook een tijd op vast gezeten.

idd vanaf 280 worden de jongens van de mannen onder scheiden...De luie bastards en de die hards etc![]()
Zo bedoel ik het natuurlijk niet he George, het valt mij alleen op omdat je hier een heel grote groep hebt die 270-280 deadliften maar hoeveel hier zitten daarboven?
Ikzelf heb ook vrij snel kunnen stijgen naar 280 maar daarboven duurde weer relatief lang.