AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goede rack pulls man.

Waar heb je de kettingen vandaan?

Nette pulls.

ja idd ben ook benieuwd wil ook nog steeds chains hebben

Je bent goed bezig sanca

Thanks all!

Die kettingen heb ik uit de legerstock 4m = 8kg, het zijn natuurlijk geen scheepskettingen maar ze voldoen imo

kosten?

strakke rackpulls man ! Wat is je max dl eigelijk ? 210?220?

brutale set up idd. 240 is mooi!

Train thuis bij vrienden. Een dubbele garage omgebouwd tot ijzerhok! Squatrek, benchbank, olystangen, dumbbells verzwaarbaar tot 80+kg etc etc.. Echt old-school, staat geloof ik al meer dan 25 jaar in deze setting!

En 240 is idd wel erg lekker. Hoop tussen de 275-300 einde van het jaar te halen!

Train thuis bij vrienden. Een dubbele garage omgebouwd tot ijzerhok! Squatrek, benchbank, olystangen, dumbbells verzwaarbaar tot 80+kg etc etc.. Echt old-school, staat geloof ik al meer dan 25 jaar in deze setting!

En 240 is idd wel erg lekker. Hoop tussen de 275-300 einde van het jaar te halen!

Nice! Succes met je doelstelling!

dat is een flinke doelstelling binnen een jaar. Het valt voor de meeste toch niet mee om verder te komen dan 280 heb ik gemerkt. Zelf ook een tijd op vast gezeten.

dat is een flinke doelstelling binnen een jaar. Het valt voor de meeste toch niet mee om verder te komen dan 280 heb ik gemerkt. Zelf ook een tijd op vast gezeten.

idd vanaf 280 worden de jongens van de mannen onder scheiden...De luie bastards en de die hards etc :P

daarom dat jij nog maar aan 275kg zit? :roflol:

idd vanaf 280 worden de jongens van de mannen onder scheiden...De luie bastards en de die hards etc :P

Zo bedoel ik het natuurlijk niet he George, het valt mij alleen op omdat je hier een heel grote groep hebt die 270-280 deadliften maar hoeveel hier zitten daarboven?

Ikzelf heb ook vrij snel kunnen stijgen naar 280 maar daarboven duurde weer relatief lang.

Zo bedoel ik het natuurlijk niet he George, het valt mij alleen op omdat je hier een heel grote groep hebt die 270-280 deadliften maar hoeveel hier zitten daarboven?

Ikzelf heb ook vrij snel kunnen stijgen naar 280 maar daarboven duurde weer relatief lang.

Ligt eraan hoe je het bekijkt...blijkbaar is er iets nodig om daar voorbij te komen...Wat is dat iets?
- Volharding?
- Juiste voeding (bulk/ cut cyclus)
- Trainingskennis (schema kwa werken naar piek momenten)
- genen (ja alweer)
Of een hutsspot van dit alles gecombineerd?
Maar die 280 is een magische grens idd..

En simon daarom zei ik het ook...ik ben de laatste die ontkend dat ik een lazy **** ben :P

@indekay:mooie squats!ziet er alleen wel een beetje erg makkelijk uit!

Lekkee basic gym heb je daar! :thumb:
Meer heb je niet nodig éh?!
Handig, dat emmertje met die doekjes... :D
Goeje squats ook, diep genoeg.

is dat je max? ziet eruit alsof je nog wel wat kilotjes bij kan gooien..
wel zeer nice simpele homegym

spijtig dat je geen 10 attempte :)
nice cage

Terug
Naar boven