Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Toch stiekem aan het trainen Wietse?

whaha,ja sorry ben niet zo handig met computer ed.

ja doe nog wel es wat hoor ;)
voornamelijk bezig me pens te verkleinen.
middel is van 100cm+ naar +/-90cm gegaan.
90cm, dat meen je niet. Ik heb aardig vet verloren maar 90 kom ik echt niet aan.
Dat vraagt natuurlijk om een foto.:D

Nice. Nog een beetje waterballet-moves erbij. :p Hoe train je daarop als je ze nog niet Full Rom kan?

Respect Daster!!! Killer oefening, ik kon alleen de negatieve fase helaas.

Gisteren voor de tweede keer een poging tot Box Squats gedaan. Dus verwacht niet een 100% goede uitvoering. Mag al blij zijn met 40% hehe. Vandaar dus het filmpje en ben benieuwd op commentaar om me uitvoering te verbeteren.

Bedoeling is 50-60% van 1rm te gebruiken en op explosiviteit te gaan oefenen. Ik vind het op moment lastig om timing goed te krijgen met aanspannen glutes op moment van opstaan. Heb geprobeerd zo min mogelijk te "rocken" met gewicht. Iets wijdere stand dan me normale squat uitvoering, maar niet zo breed als een Sumo aangezien me knieen dat niet zo prettig vinden.

Laat de constructieve feedback maar komen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ufu-HnLEZnM

Wel goede uitvoering als je het mij vraagt :)

barbell light vrij hoog niet? Je laat je iets te hard neerkomen op de box imo.
Echt glutes en heupen proberen aanspannen.

Heb barbell low geprobeerd. Maar zodra ik meer dan 120-130kg er op lig is het niet echt prettig meer. Dus heb de barbell hoog liggen. Doe nog steeds grip dicht bij de schouders zodat de gehele rug gespannen blijft.

Achteruit zitten op een object is best vaag. Kan het niet helpen om laatste stukje te laten "vallen" of mega slow zakken en dat ik me af ga vragen waar de **** die box is :P

Enig idee om de heup/hip/glutes beter te leren aanspreken?

Doe een paar keer low bar lockouts met 300+kg, dan wen je vanzelf wel aan dat gewicht.

Zal wat lockouts doen na me reguliere squat sets voor een paar weken afwisselend met een paar weken box squats. thnx

Op een Max Effort squat dag kunnen die Squat Lock outs gedaan worden als een volwaardige Squat variant? Ik merk dat het glutes probleem bij deadlift ook opspeelt. Lanceren van de grond is traag terwijl het voorbij de knie makkelijk is. Met Rack Pull doe ik 200kg en met een gewone squat maar 160kg met moeite.

Dus dacht ga die Squat Lock Outs op ME dag doen en Box Squat op DE dag gevolgd door nog 5x2 Speed Deadlifts op laag % gewicht. Goed idee?

http://www.youtube.com/watch?v=BV7c5CxYVok

Netjes . Niets fout mee imo .

Het is meer een stiff legged achtige deadlift dan een reguliere deadlift. Niet bepaald gezond voor de onderrug. Maar voor een tweede keer redelijk techniek en net gewicht :)

Als ik mijn benen buig met deadliften dan voelt het alleen maar zwaarder.

Terug
Naar boven