Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Pretty much recht naar beneden gaan zitten ipv op de WSB manier zo ver naar achter.

waarom zou je dan nog een box gebruiken als je naar beneden gaat zitten? heb je hem toch niet meer nodig.

Ik deed inderdaad normale stance. Maar ga WSB doen met zo wijd mogelijk in het rack en dan zover mogelijk naar achter zitten.

dan moet je er wel rekening mee houden dat je dijbenen na een tijdje hinderlijk langs elkaar beginnen te schuren.

Doen ze nu ook al met hun 73cm omtrek :P

Hele mooie lift!

sick stuff!

128kg ziet er zo makkelijk uit dat je er vast nog meer uit had kunnen halen in de wedstrijd. Nice work :D

Ik vind het héél sterk!!! :eek:
Hele mooie lift! :thumb:
Mooie techniek, goede explosiviteit.
Ik ben zeker geen kenner, maar vind dit heel mooi. :bow:

Merci allemaal

128kg ziet er zo makkelijk uit dat je er vast nog meer uit had kunnen halen in de wedstrijd. Nice work :D

Ja, mijn plan was om 121 - 126 - 130 te nemen, maar dat plan viel al bij de eerst beurt in het water.
Iedereen had ongeveer dezelfde gewichten en normaal moesten er nog 3-4 beurten voor mij komen met 120, maar iedereen verhoogde.
Ik had net mijn laatste opwarmingsbeurt genomen met 117 en moest al direct het wedstrijdpodium op.
Ik was dus nog niet volledig uitgerust en gefocust waardoor ik de eerste 121 miste.
Daarna super makkelijk en dan een redelijk grote sprong genomen voor een nieuw persoonlijk record.

Het was inderdaad redelijk makkelijk en volgens mijn coaches zou 132 kg ook moeten lukken. Dat zal dan voor na de zomer moeten zijn want het seizoen is afgelopen.

Ongelooflijk gezicht altijd zo'n snatch. Even 128kg letterlijk omhoog gooien. Even op de tenen staan, waarschijnlijk eventjes uit balans? Mooie prestatie, succes met de 130+ pogingen de volgende keer!

y0

Respect bro! heel netjes. Mooi qua techniek om naar te kijken...

echt bruut tom! die clean ziet er echt top uit

Die tweede laat wel een verdomd sterke Front Raise zien :O

;)

Terug
Naar boven