AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Is inderdaad een push press.

Weer wat geleerd vandaag.

Volgens Rippetoe zijn uitleg is het ook de bedoeling dat je vanuit de heupen iets naar achter leunt en dan bij het push deel omhoog met je heupen nog wat extra vaart zet en als het ware onder de stang duikt op het einde. Verder is het een goede uitvoering van een Push Press.

Correct me if I'm wrong.

valt het btw iemand op dat er Go **** Yourself op me shirt staat... Of vinden jullie het gewoon niet grappig... Ik heb het speciaal er in gemonteerd... Ik ben een beetje verdrietig...

Ja zeker gezien, maar het had nix te maken met je lift ;)

valt het btw iemand op dat er Go **** Yourself op me shirt staat... Of vinden jullie het gewoon niet grappig... Ik heb het speciaal er in gemonteerd... Ik ben een beetje verdrietig...

:eek: Je meent het...

Gewoon zonder benen erbij zou het helemaal mooi zijn ;)

Goede pushpress, now go **** yourself

??

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je weer goed op weg bent Ivo !! ...
Volgend jaar wedstrijden of nog niet blessure vrij ??
:)

Vooral me deadlift gaat lekker, de rest valt nog wel mee :P Ik hoop volgend jaar zeker een paar wedstrijden mee te doen, maar wil nog niks plannen want ik heb geen idee hoe ik er volgend jaar voor sta.

Ben jij nog gemotiveerd bezig?

??

Laatst bewerkt:
Filmpje doet het (nog) niet.

Btw: die tekst die in jouw handtekening staat, zo heet een hoofdstuk bij ons op school van Frans... Ik dacht ik zeg het ff...

:ot:

Dat is de lijfspreuk van Frankrijk. Die van België is: L'union fait la force (Eendracht maakt macht)

Nog maar 10 te gaan!

Filmpje doet het (nog) niet.

Btw: die tekst die in jouw handtekening staat, zo heet een hoofdstuk bij ons op school van Frans... Ik dacht ik zeg het ff...
En er varen ook 3 duwboten rond in Nederland die zo heten. :D

Mooie pr man! :thumb:
Over een dag of 4 de 300! :cool:

Terug
Naar boven