Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

idd erg steady ziet t eruit

Dat ook. :( Over 2 weken heb ik hem. Ik leunde teveel voorover en kon het niet meer compenseren. Sterkere core en ik kan compenseren voor mijn gebrek aan techniek op ME squats..

Jesaja is in z'n deloadjaar.

Idd. Ik heb in deze katabole periode alleen de energie om mn bench enigszins op niveau te houden. Maar anonieme bronnen hebben bevestigd dat comeback-poging-5 morgen begint.

Vet man dat je een trapbar hebt!!!! Hoe kom je eraan?

Je kunt iig wat makkelijker langs de knieen. Mooie prestatie Pop.

Ben je uitgegaan van de 14kg die op de site staat of heb je die bar nagewogen? Bij mij woog die namelijk ~23kg. Scheelt toch bijna 10kg die je bij je PR mag optellen :D

vet ding idd. om je rug iets meer te ontlasten is het helemaal ideaal denk ik?

vet ding idd. om je rug iets meer te ontlasten is het helemaal ideaal denk ik?
Ja, één van die "Olde Time Strength" dudes is er helemaal wow van, en zegt dat zelfs mensen die niet meer kunnen deadliften vanwege rugproblemen, met een trap/hex-bar wel uit de voeten kunnen meestal.

Deze hex bar is wat lichter dan de 220cm barbell van 20kg die ik heb. Ik denk dat de hex bar 17kg weegt, maar rond het voor de zekerheid naar beneden af(15kg). De bar voelt beter dan de gewone barbell omdat het wat spanning van m'n rug haalt en dat de handvatten wat dunner zijn wat lekkerder vast houd, had niet eens magnesium nodig. Het is alleen jammer dat er niet zo veel gewicht aan kan, geen ruimte meer voor schijven.

en als je zwaardere schijven koopt? of is dat geen optie?

Terug
Naar boven