MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je mag je voeten (en handen) ook wel wat dichter bij elkaar zetten. En het helpt als je iets meer door je benen zakt aan het begin van de beweging.

En bij het teruggaan éérst door je heupen zakken, en pas als de stang voorbij je knieën is, je knieën buigen. Anders krijg je elke herhaling zo'n knal tegen je knieën aan ;)

Oke, zal er aan denken! :)
Thanks guys.

jong geleerd is oude gedaan :thumbs:

Lijkt alleen wel of de spotter flink aan het helpen is, maar dit is niet het geval!

http://www.youtube.com/watch?v=3NP4GTGZWAA&feature=player_embedded

sweeeet squats :D maare, waarom dan een spotter in een powerrack? zeg gewoon dattie alleen maar vanaf een afstandje mag schreeuwen naar je

http://www.youtube.com/watch?v=N9AzGwfDwbg

Steven en anderen die al eens een savickas press hebben gedaan. Moet het zo een beetje?

niks mis mee gijs... maar je kan er ook weinig aan fout doen.

maar damn, je zit zo recht dat het lijkt alsof je ergens tegen aan zit met je rug, volgens mij heb jij een verdomd sterke core :o

Misschien dat het shirt en gebrek aan licht een vertekend beeld geeft, maar leun je de gehele tijd licht achteruit? Zelf ga ik met elke rep vanuit de heupen iets naar achteren, bij het uitduwen duik ik als het ware onder het gewicht. Net zoals je met een staande overhead press zou doen. Qua evenwicht behouden is even proberen, maar ik heb me benen wat verder uit elkaar op de grond. Als jij het kan met small bij elkaar...more power to ya :D

sweeeet squats :D maare, waarom dan een spotter in een powerrack? zeg gewoon dattie alleen maar vanaf een afstandje mag schreeuwen naar je

thanks!

Waarom geen spotter?? Je zou maar net dat handje nodig moeten hebben. Vaak genoeg nodig gehad.. liever het zekere voor het onzekere ;) Heb nog steeds een onstabiele onderrug. Heb het met 160 al gehad dat ik door mijn rug klapte.. was toen blij met mijn spotter ;)

thanks!

Waarom geen spotter?? Je zou maar net dat handje nodig moeten hebben. Vaak genoeg nodig gehad.. liever het zekere voor het onzekere ;) Heb nog steeds een onstabiele onderrug. Heb het met 160 al gehad dat ik door mijn rug klapte.. was toen blij met mijn spotter ;)

ah oke, ik heb altijd wel de mogelijkheid om terug te zakken of het gewicht gewoon achteruit te donderen, maar kan me voorstellen dat als je doorklapt dat dat geen optie is

Misschien dat het shirt en gebrek aan licht een vertekend beeld geeft, maar leun je de gehele tijd licht achteruit? Zelf ga ik met elke rep vanuit de heupen iets naar achteren, bij het uitduwen duik ik als het ware onder het gewicht. Net zoals je met een staande overhead press zou doen. Qua evenwicht behouden is even proberen, maar ik heb me benen wat verder uit elkaar op de grond. Als jij het kan met small bij elkaar...more power to ya :D

Probeer er ook wel onder te duiken lukte bij de laatste set al beter en toen had ik idd ook 8 reps. Het zal ook weer oefening zijn denk ik. Thnx

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

niks mis mee gijs... maar je kan er ook weinig aan fout doen.

maar damn, je zit zo recht dat het lijkt alsof je ergens tegen aan zit met je rug, volgens mij heb jij een verdomd sterke core :o

Core kan niet sterk genoeg lijkt me.

Easy man die 230!

Sta wel iets smaller met die 230 maar goed...

Goede snelheid idd bij die 230! 250 zit er zeker wel in!

Je loopt nog redelijk makkelijk, dus ik denk dat die wraps ook nog wel wat strakker kunnen!
Nice job ouwe, die 250 zou wel moeten lukken denk ik zo!

Wraps waren los ook maar een half kruis gewrapt... As said 250 here i come

Goed bezig! Zonder sluitring kan je er nog een extra schijf omheen doen, dan alle schijven met elastiek/touw bijeen houden.

waarom wraps over je broek? beter doe je ze direct om je benen. nette lift trouwens

omdat ik niet in me boxer ga staan liften? en nee ik heb geen korte broek om in te trainen

Goed bezig! Zonder sluitring kan je er nog een extra schijf omheen doen, dan alle schijven met elastiek/touw bijeen houden.
Ik heb nog 2 schijven van 15 om er aan te doen, maar kon vandaag niet meer liften. Had even 2 25kgs van zolder gehaald waardoor ik nu wel 245kg er op kon doen.

Terug
Naar boven