Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Techniek is zeker niet slecht. Je staat wel nogal horizontaal!!

Erg olympisch.. Opzich is dat wel okee.
Hyperextensie van de rug is niet okee.

Boks, ouwes. Respect, 1 luv.

Extreme (hyper) extensie is altijd af te raden eigenlijk, zeker bij een zware oefening als de Deadlift. imo
Verder vond ik het wel een mooie techniek.

Met windows moviemaker lukt dat wel volgens mij;) Mooie deadlift techniek ziet er goed uit, zal binnenkort ook wel eens een filmpje maken:)

"FreeVideoFlipandRotate"

Nette squat!
Ziet er wel een gay gym uit buiten dat squat rek :p

Wat is dat voor gym?!

goede brul :D

Man man dat zie er indd een erg gay gym uit zeg. Maar mooie squat! Gaat de goede kant uit joh. Alweer kriebels om nog eens de onderdelen te gaan doen?

Die gast op het begin die die 2,5 kg stang terug legt:eek:

Man man dat zie er indd een erg gay gym uit zeg. Maar mooie squat! Gaat de goede kant uit joh. Alweer kriebels om nog eens de onderdelen te gaan doen?

Die gast op het begin die die 2,5 kg stang terug legt:eek:

Thanks iedereen!
Tja die gym is net verbouwd half jaar geleden was het dak daar ingestort en het gaat almeer richting een healthcenter op vandaar die homo kleuren :p Trainen ook niet heel veel gasten met veel verstand van zaken de mensen die daar squatten en deadliften kan je op 1 hand tellen. Wel traind er 1 iemand die in de jaren 90 tweede is geworden met Europese kampioenschappen bankdrukken. Oud trainingsmaatje van rene van XXL. En er komt nou na lang zeuren eindelijk een powerrack daar ben ik wel blij mee! In de buurt is er jammer genoeg geen betere sportschool..

Onderdelen trainen zit er voor mij voorlopig niet in loop al bijna 4 weken met een schouderblessure gaat wel weer de goeie kant op maar denk dat het nog wel een aantal weken duurd voordat alles weer goed is! Maar dan komen we zeker weer een keer bij je langs! :D
Iedereen succes bij de meet zaterdag bij Gijs!

Terug
Naar boven