Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

brute squat Sjors

je gaat te hard man ! ziekelijk dit....

is dit draadje alleen voor deadlift, squat etc? of is er ook een draadje voor andere filmpjes zoals biceps/triceps? Ik heb vandaag namelijk ff wat filmpjes gemaakt maar ik weet niet waar te plaatsen

is dit draadje alleen voor deadlift, squat etc? of is er ook een draadje voor andere filmpjes zoals biceps/triceps? Ik heb vandaag namelijk ff wat filmpjes gemaakt maar ik weet niet waar te plaatsen

Dit topic is bedoeld om te 'bewijzen' dat jij een bepaald gewicht kunt tillen. Doorgaans zijn dit dus olympic of powerlifting lifts en strongman onderdelen. We hebben het hier dus meestal over complexe compound lifts/onderdelen. Soms worden ook vaak deze (complexe) oefeningen gepost om feedback te ontvangen over je techniek oid.

Zaken zoals bicep curls, tricep pushdowns en cable curls worden doorgaans niet gepost. Dit omdat het meestal niet te vergelijken is en over het algemeen gezien voor de mensen hier niet heel erg interessant is.

Draadje a.k.a. topic

Zaken zoals bicep curls, tricep pushdowns en cable curls worden doorgaans niet gepost. Dit omdat het meestal niet te vergelijken is en over het algemeen gezien voor de mensen hier niet heel erg interessant is.

Ik begrijp wat je bedoeld alleen het gaat mij om de uitvoering van bepaalde oefeningen in combinatie met het gewicht dus ik vind het wel degelijk interessant ;)

Feitelijk mag alleen Rubensossa hier zijn bicepspomp filmpjes plaatsen...dat is zijn persoonlijk privelege(dubbele sommatie ivm het duidelijk maken omtrent de regels)...gaarne verzoeken we je omtrent biceptieuze uitvoeringen het BB-gedeelte op te zoeken.
met vriendelijke groet,
The Dark Zone

haha it's funny because it's treu

Ik begrijp wat je bedoeld alleen het gaat mij om de uitvoering van bepaalde oefeningen in combinatie met het gewicht dus ik vind het wel degelijk interessant ;)

Ik had het over de algemene interesse van de gemiddelde bezoeker, niet over jou. Maar je bent vrij om te posten wat je wilt.

Mag ik ook mn 10-reppers crunches niet posten ?

Brute prestaties hier weer. :eek:

Feitelijk mag alleen Rubensossa hier zijn bicepspomp filmpjes plaatsen...dat is zijn persoonlijk privelege(dubbele sommatie ivm het duidelijk maken omtrent de regels)...gaarne verzoeken we je omtrent biceptieuze uitvoeringen het BB-gedeelte op te zoeken.
met vriendelijke groet,
The Dark Zone

haha shit George ik had mijn reactie al bedacht maar je was me voor:D

Sorry als uitgediende van het forum ben ik natuurlijk goed op de hoogte van de regels hier...volgende keer mag jij een onverlaat tot de oorde roepen!

Knap hoor Koef, 85 strict :thumb:

netjes Koef

Terug
Naar boven