- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit draadje alleen voor deadlift, squat etc? of is er ook een draadje voor andere filmpjes zoals biceps/triceps? Ik heb vandaag namelijk ff wat filmpjes gemaakt maar ik weet niet waar te plaatsen
is dit draadje alleen voor deadlift, squat etc? of is er ook een draadje voor andere filmpjes zoals biceps/triceps? Ik heb vandaag namelijk ff wat filmpjes gemaakt maar ik weet niet waar te plaatsen
Zaken zoals bicep curls, tricep pushdowns en cable curls worden doorgaans niet gepost. Dit omdat het meestal niet te vergelijken is en over het algemeen gezien voor de mensen hier niet heel erg interessant is.

Ik begrijp wat je bedoeld alleen het gaat mij om de uitvoering van bepaalde oefeningen in combinatie met het gewicht dus ik vind het wel degelijk interessant![]()
Jij kunt hier terecht:Ik begrijp wat je bedoeld alleen het gaat mij om de uitvoering van bepaalde oefeningen in combinatie met het gewicht dus ik vind het wel degelijk interessant![]()
Feitelijk mag alleen Rubensossa hier zijn bicepspomp filmpjes plaatsen...dat is zijn persoonlijk privelege(dubbele sommatie ivm het duidelijk maken omtrent de regels)...gaarne verzoeken we je omtrent biceptieuze uitvoeringen het BB-gedeelte op te zoeken.
met vriendelijke groet,
The Dark Zone