XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

als ik naarde gym ga om te squaten heb ik me sleeves voor me knieen al onder me broek ond me scheenbeen zitten....als ik die dingen op wil trekken moet ik me pijp open risten en die broek omhoog trekken en dan krijg ik heb net boven me knieen, zodat ik die sleeves voor 70 goed kan trekken. Dan broekspijp naar beneden en de rest moet ik op gevoel goed trekken......kortom me poten zijn te dik :P

erg nice George ! Dat worden weer een paar PR's zaterdag ;)

Ziet er heavy uit.

Voordelen ten opzichte van gewone seated/standing ohp?

nee viking power...zie die opmerking onderaan :D

Als er nou nog een paar fakkels hadden gehangen, dan was de sfeer compleet geweest!
Beetje donker, maar wel een hele mooie prestatie! :bow:

ja m'n telefoon heeft veel verlichting nodig.. Het was wel wat lichter hoor ;)

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=nsan_8EjPOE

Dit is hoe een andere gast Savickas press doet.. gewoon vanaf pinnen met chains?

bron:
[Link niet meer beschikbaar]

ja m'n telefoon heeft veel verlichting nodig.. Het was wel wat lichter hoor ;)

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------
Begrijpelijk, en het geeft ook niet eigenlijk, de sfeer en de prestatie komen goed over. :thumbs:
"Jullie" zouden eens kunnen overwegen om samen (tweedehands?) een beetje redelijke camcorder te kopen, en wat vaste posities bepalen om de filmpjes te maken.
Het lijkt erop dat het daar een legendarische plek gaat worden. ;)

laten we erop houden dat de Savickas press iets met chains te maken heeft en dat het zittend wordt uitgevoerd :D

Indrukwekkend Tom! :bow:
Mooie techniek.

Whehe Tom_vt, elke keer als Tom Goegebuer een vid post op facebook, post jij er een hier. Kiezen jullie gezamenlijk wanneer er PR's gezet worden?

Iig heel sterk man!

Terug
Naar boven