AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jammer....
Volgende keer dan. :thumbs:

So close man!! Nog 2 maand om die lockout te verbeteren, moet lukken!

bij Gijs hadtie em gepakt!

Dat is een close fail!

Whehe Tom_vt, elke keer als Tom Goegebuer een vid post op facebook, post jij er een hier. Kiezen jullie gezamenlijk wanneer er PR's gezet worden?

Iig heel sterk man!

Nee, we spreken niet gezamenlijk af om PR's te zetten :)

Maar Tom Goegebuer is in volle opbouw naar het WK gewichtheffen over 4 weken en ik ben ook aan het pieken voor het Vlaams en Beneluxkampioenschap.

****ing sterk, tom!

Jammer ivo.. Je hebt normaal een goede lockout toch? Beetje vage fail dus...

Jammer Grote Man, je was echt close! Succes volgende keer :thumbs:

Volgende keer heb je hem, sowieso.

Jammer :( Binnekort heb je hem :p

Je heb geluk dat die superdude die achter je langs liep je niets aandeed.....

dammnnn die was close Ivo !! Jammer zeg.. Waarom post Ivo het filmpje zelf niet? Is ie gebanned?

@Tom: :bow:

Sjezuss Ivo als we achter je hadden staan schreeuwen had je hem nooit durven droppen op dat punt.

Vandaag weer eens 4x200 gesquat. Aardig full zo te zien ;) In tegenstelling tot vorige keer ging het een stuk moeizamer. Maar heb ook 2 verrotte knieen momenteel..ontstoken aanhechtingen ofzo :( ..

Lijkt alleen wel of de spotter flink aan het helpen is, maar dit is niet het geval!

http://www.youtube.com/watch?v=3NP4GTGZWAA&feature=player_embedded

Vandaag 5x205 full en soepeler dan hierboven... dikke pr en k*t geen filmpje gemaakt. Wegens omstandigheden ****ing agressief. Werkt goed :D Next week 210 en kijken wat ik er van bak. En dan wel een fimpje uiteraard ;) Denk, zet het even hier neer, dan kan ik mezelf motiveren voor volgende week :P

Vandaag 5x205 full en soepeler dan hierboven... dikke pr en k*t geen filmpje gemaakt. Wegens omstandigheden ****ing agressief. Werkt goed :D Next week 210 en kijken wat ik er van bak. En dan wel een fimpje uiteraard ;) Denk, zet het even hier neer, dan kan ik mezelf motiveren voor volgende week :P

Tijd om terug naar de dark zone te komen?

oke kale vet ouwe. maar ken jij ff laten weten welke spray jij bedoelt voor je knieen.

kale kan helaas niet meer zwaar deadliften.. of toch weer wel? ;)

Tijd om terug naar de dark zone te komen?

Ben de laatste tijd wel weer stukken sterker geworden. Alleen blijf met blessures kwakkelen. Laatste tijd gaat het wel erg goed met zware compounds, maar dat zou zomaar weer snel afgelopen kunnen zijn. Tot nu toe geniet ik er nog even lekker van :D

oke kale vet ouwe. maar ken jij ff laten weten welke spray jij bedoelt voor je knieen.

http://www.clubsports.nl/Product.aspx?cat=70&product=451
;)

kale kan helaas niet meer zwaar deadliften.. of toch weer wel? ;)

Nope :( Paar maanden terug na een half jaar niet (zwaar) gedeadlift te hebben, was ik boos en pakte 10x220 (wel opgewarmt uiteraard). Gewoon uit het niets. Dus die kracht zit er nog wel. Alleen dan stap ik de volgende dag uit bed en klap ik zwaar door mijn rug heen.

Ben je nu eigenlijk aan het kuren of laat je dat in het midden? :p

ik ben nu niet aan het kuren nee ;)

Terug
Naar boven