iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whehe Tom_vt, elke keer als Tom Goegebuer een vid post op facebook, post jij er een hier. Kiezen jullie gezamenlijk wanneer er PR's gezet worden?
Iig heel sterk man!

dammnnn die was close Ivo !! Jammer zeg.. Waarom post Ivo het filmpje zelf niet? Is ie gebanned?
@Tom:![]()
Vandaag weer eens 4x200 gesquat. Aardig full zo te zienIn tegenstelling tot vorige keer ging het een stuk moeizamer. Maar heb ook 2 verrotte knieen momenteel..ontstoken aanhechtingen ofzo
..
Lijkt alleen wel of de spotter flink aan het helpen is, maar dit is niet het geval!
http://www.youtube.com/watch?v=3NP4GTGZWAA&feature=player_embedded
Next week 210 en kijken wat ik er van bak. En dan wel een fimpje uiteraard
Denk, zet het even hier neer, dan kan ik mezelf motiveren voor volgende week 
Vandaag 5x205 full en soepeler dan hierboven... dikke pr en k*t geen filmpje gemaakt. Wegens omstandigheden ****ing agressief. Werkt goedNext week 210 en kijken wat ik er van bak. En dan wel een fimpje uiteraard
Denk, zet het even hier neer, dan kan ik mezelf motiveren voor volgende week
![]()
oke kale vet ouwe. maar ken jij ff laten weten welke spray jij bedoelt voor je knieen.

kale kan helaas niet meer zwaar deadliften.. of toch weer wel?![]()
Paar maanden terug na een half jaar niet (zwaar) gedeadlift te hebben, was ik boos en pakte 10x220 (wel opgewarmt uiteraard). Gewoon uit het niets. Dus die kracht zit er nog wel. Alleen dan stap ik de volgende dag uit bed en klap ik zwaar door mijn rug heen.