Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bruutness, Viking...

Echt leuk weer Viking die filmpjes,keep them coming ;) :thumbs:

speed box squat

30cm box + 65 kilo + small bands (iron woody 40 - 80lbs resistance)

YouTube - some 'big' guy doing speed squats

tips, commentaar, allemaal welkom

2e keer dat ik met bands squat en ik wil graag weten of deze snelheid acceptabel is van de mensen die er ervaring mee hebben

(let niet op de titel, robbert k heeft geupload :P)

Tnx!

Echt leuk weer Viking die filmpjes,keep them coming ;) :thumbs:

Ik doe mijn best!

speed box squat

2e keer dat ik met bands squat en ik wil graag weten of deze snelheid acceptabel is van de mensen die er ervaring mee hebben

Snelheid lijkt me goed hoor!

speed box squat

Probeer neit te heen en weer te schommelen. Gewoon zitten rug in positie te houden. Heupen ontspannen en knallen. Snelheid is goed!(kan mi nog wat gewicht bij)

Hoe oud ben jij eigenlijk, Viking?

@ Starter, wat Chewie zegt.
Heb alleen het idee dat je in de lockout nog snelheid over hebt.. Blijf versnellen, benader het als een 1RM.

Probeer neit te heen en weer te schommelen. Gewoon zitten rug in positie te houden. Heupen ontspannen en knallen. Snelheid is goed!(kan mi nog wat gewicht bij)

dit gaat heel cheesy en afgezaagd klinken maar 'normaal doe ik dat dus ook' het was nou in 1 keer heel gehaast omdattie al begon te filmen, normaal gebeurd dat heen en weer schommelen dus inderdaad niet omdat ik me dan eerst goed opstel enzo, thnx sowieso! volgende week wat meer der op proberen

@ Starter, wat Chewie zegt.
Heb alleen het idee dat je in de lockout nog snelheid over hebt.. Blijf versnellen, benader het als een 1RM.

kan wel kloppen inderdaad want er was nog wel mogelijkheid om em van men schouders af te laten springen, zal volgende week 70 eraan hangen om te kijken of het dan beter blijft liggen.. dank je wel!

Jaco ik hou ook van jouw :kiss:

Starter succes, ik heb ook me bestelling voor die bands lopen :D

en ontopic

YouTube - 3x150 full squat
3x150 full squat op me kistjes

Voor het eerst weer sinds 4jr een full back squat, erg onwennig die baar zo hoog op je traps!

tssk post ik is een filmpje heeft niemand commentaar op mijn verborgen leningheid ;) :P

:thumbs: netjes gewoon, goed diep ook ;)

Good stuff..

Dieper kan bijna niet hè :thumbs:

Ja idd squatkont is tot overmate van ramp aanwezig :P

En een dikke pens ook:P

Wel goed diep.

Terug
Naar boven