koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is allemaal niet zo belangrijk om over na te denken bij een <250 squat. Wel is bijvoorbeeld een powerlift squat beter voor je ass, heupen en rug. En een oly squat voor je quads en ass.dus met high bar staat er minder druk op de onderrug en met low bar staat er minder druk op je wervels?
heb tijdje niet kunnen krachttrainen en wil weer even met goede techniek squaten minimaal 2x per week, maar twijfel beetje over welke squat vorm ik het beste kan doen.
Plus je lijkt zeer inflexibel, dus stretchen die handel en Squat Rx checken.

Ja ben al bezig met de squat rx filmpjesje lijkt idd vrij stram. je moet ook nog wel een stukkie dieper zakken hesquat rx is een sticky van hier, kijk daar s naar
Ik denk dat ik zo stram lijk omdat m'n voeten te dicht bij elkaar staan, als ik ze wijder uit elkaar zet kan ik een stuk dieper zakken. (wijdte was op aanraden van instructeur daar)
, maargoed. Graag tips mbt parallel squat dus.Ja ben al bezig met de squat rx filmpjesIk denk dat ik zo stram lijk omdat m'n voeten te dicht bij elkaar staan, als ik ze wijder uit elkaar zet kan ik een stuk dieper zakken. (wijdte was op aanraden van instructeur daar)
// edit
OK, ik heb een hoop filmpjes bekeken vandaag en het geprobeerd mbv een bezemsteel in de praktijk te brengen. Diepte is nu volgens mij goed, hip drive nog niet helemaal zeker van?
lijkt trouwens door de hoek of m'n hielen van de grond komen, maar die stonden de hele tijd op de grond.
Ja ben al bezig met de squat rx filmpjesIk denk dat ik zo stram lijk omdat m'n voeten te dicht bij elkaar staan, als ik ze wijder uit elkaar zet kan ik een stuk dieper zakken. (wijdte was op aanraden van instructeur daar)
// edit
OK, ik heb een hoop filmpjes bekeken vandaag en het geprobeerd mbv een bezemsteel in de praktijk te brengen. Diepte is nu volgens mij goed, hip drive nog niet helemaal zeker van?
lijkt trouwens door de hoek of m'n hielen van de grond komen, maar die stonden de hele tijd op de grond.

als ik aan iedere kant 10 hang heb ik nergens geen last meer van.Als je niet eens los kan squaten met alleen bodyweight heb je niks onder een barbell te zoeken :O
zal volgende keer eens lager leggen danals je pijn hebt aan een knobbeltje op je nek van het squatten leg je de barbell simpelweg te hoog...
dat zou kunnen, moet eerlijk zeggen dat de bezemsteel steeds omhoog gleed omdat ie zo licht was, denk dat de bb beter blijft liggen dus dat de lijn dan rechter isAls ik de lijn trek van je hielen naar de barbell (bezemsteel), heb ik een lijn die iets naar voor leunt ipv een loodrechte. Ofwel staat het beeld van de camera een beetje scheef, dat kan ook![]()

pl squat = below parallel, dus das zit wel goed
1) doe dat ding rond doe barbell weg...
2) ga NIET op schijven staan
3) iets breder gaan staan
de rest ziet er wel in orde uit denk ik

ziet er goed uit imo. alleen zal ik ook de schijf weghalen (al is het wat makkelijker).
en nekbeschermer weg.
gebruikte hem zelf eerst ook altijd, nu ook nooit meer. al steekt wel dat knobbeltje bij mij uit van me ruggenwerven die dan wel een paar dagen pijn doet. maar daar doen we het voor
Ik heb geen last van dat ding, maar zal het eens zonder proberen..
Ik ga op de schijven staan omdat met het zo uitvoeren van de squat ik mijn rugblessure heb verholpen. Ik vind het ook fijner squaten. (ook heb ik het idee dat je iets meer nadruk legt op quads, weet niet of dit klopt)
Als ik breder ga staan krijg ik last van mijn knieen, vandaar mijn smalle stand
Bedankt voor de tips.
---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------
Waarom doe je de beschermer dan weg? Omdat mensen die geen last van hun nek krijgen dat tegen je zeggen?