AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Kan nog wel 20cm dieper.

Kan idd nog wel wat dieper, verder is de manier van spotten niet erg handig. Aangezien je hip-drive wilt terwijl je nu "chest-drive" stimuleert.

Mooie fullsquats kerel, je gaat hard!

Niet veel op aan te merken, je start wel steeds iets rapper met je benen te stekken gedurende de set

3e rep zie ik je ietsjes bollen of zie ik dat verkeerd?
Verder qua techniek in my opinion niks op aan te merken.

@minotaures: klopt, was ook nog maar 1 rep verwijderd van all-out, dus dan ga je inleveren op techniek.

@wauter: ik start iets rapper door mijn benen te stekken? Bedoel je dat ik steeds eerder m'n benen strek naarmate de set vordert?

hoorde het in m'n PM ook al.. voor par squats?

(wel grappig trouwens, vorige keer zat ik 20cm hoger en moest ik ook 10-20cm lager :D)
kan aan de camerahoek liggen maar het lijkt alsof je niet aan parallel komt.
no offence trouwens, het viel me gewoon op

@minotaures: klopt, was ook nog maar 1 rep verwijderd van all-out, dus dan ga je inleveren op techniek.

@wauter: ik start iets rapper door mijn benen te stekken? Bedoel je dat ik steeds eerder m'n benen strek naarmate de set vordert?

Yep, hij bedoelt dat je bovenlichaam nadat je benen gestrekt zijn pas gaat bewegen zeg maar. :p
Het is de bedoeling om 1 motion van de Deadlift te maken en niet benen eerst en dan UB. Maar ik heb dit probleem ook, hoe je het wend of keert de Deadlift is heel moeilijk om perfect onder de knie te krijgen.

Msch iets minder van dat gehurk? Voor de rest zien ze er best solide uit.

Ik vind het er netjes uit zien. mooi gewicht ook

Msch iets minder van dat gehurk? Voor de rest zien ze er best solide uit.

Was mijn gedachte ook, maar naarmate de set vordert duikt hij minder diep wat ook logisch is hoor. :p
Maar misschien gewoon wat minder diep zakken ofzo? :p
Dunno echt een technique expert ben ik niet, ik suck eerder. :o

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Assdip. :p

Dat wat ie duidelijk doet van 20-23.

Ik vind je techniek best goed frenkpie.

Terug
Naar boven