- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@wauter: ik start iets rapper door mijn benen te stekken? Bedoel je dat ik steeds eerder m'n benen strek naarmate de set vordert?

Was mijn gedachte ook, maar naarmate de set vordert duikt hij minder diep wat ook logisch is hoor.
Maar misschien gewoon wat minder diep zakken ofzo?
Dunno echt een technique expert ben ik niet, ik suck eerder.
---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------
Assdip.![]()

Iets minder diep inzakken voor je deadlift, je kunt meer quarter squatten dan half squatten, m.a.w. je kunt meer power uit je benen halen als je minder diep gaat
en @ sanca, sterk man, ziet er mooi uit![]()

Bij de Deadlift haal je toch meer uit je rug als je minder diep met je benen gaat?![]()
Iets minder diep inzakken voor je deadlift, je kunt meer quarter squatten dan half squatten, m.a.w. je kunt meer power uit je benen halen als je minder diep gaat
en @ sanca, sterk man, ziet er mooi uit![]()

Nice Sanca. Zou alleen een grotere schijf pakken (waar je volledig op staat) en schoenen uit doen.
techniek ziet er goed uit sancaman, alleen lijkt nogal onhandig om op schijven te staan.

Dave tate, westside seminarIk zal ff opzoeken waar ik hem vandaan heb!
Edit: kan het niet meer vinden, kwam uit een of ander deadlift seminar van een figuur als Dave Tate of Jim Wendler

Ik denk niet dat iedereen even flexibel is om met straight legs zo diep te komen.