MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

1. doe een fatsoenlijke trainingsbroek aan
2. Je heupen zijn op knie hoogte. dus geen paralel maar er boven. cm of 2-3

koop een bril, je moet kijken van de knie tot aan het heupgewricht en een denkbeeldige lijn trekken. jij kijkt duidelijk naar de bovenkant van zijn been en zelfs dat is nog parallel.

Diepte is vaak lastig te zeggen door de camerahoek, tenzij precies van bovenkant knieschijf/heup gefilmd. Volgens mij zit hij precies goed. Voetbalshorts zijn trouwens wel een zegen, zolang je er niet in gaat benchen. Spaart je een hoop geld uit omdat ze niet zo snel doorslijten of scheuren:P

Dat lijkt me nog steeds parallel ja. Maar het is volgens mij niet de bedoeling dat je met box squat zo van achter naar voren wiegt.

Volgens mij leert je dat om goed te 'zitten' tijdens het Squaten, correct me if I'm wrong. :p

Normaal zou je niet mogen heen en weer wiebelen. Normaal gezien doe ik dit niet, maar ik was zo aant kijken of ik paralell stond, dat mn techniek er niet volledig goed uitzag. Reden waarom je niet zou mogen 'wiebelen' is omdat je dit ook niet bij een normale squat zou kunnen doen. Tjok heeft het hier ergens eens gezegd.

Diepte is vaak lastig te zeggen door de camerahoek, tenzij precies van bovenkant knieschijf/heup gefilmd. Volgens mij zit hij precies goed. Voetbalshorts zijn trouwens wel een zegen, zolang je er niet in gaat benchen. Spaart je een hoop geld uit omdat ze niet zo snel doorslijten of scheuren:P

Inderdaad, ik heb die shortjes al 8 of 9 jaar. De blijven altijd passen en gaan nietsnel kapot!;)

Ja maar dat betekend niet net zo gaan zitten als in je luie stoel:p
En touch & go is ook helemaal niet nodig...

Hehe, is toch vrij duidelijk dat salieri hier enkel de diepte wil laten beoordelen en niet z'n techniek. Je ziet toch dat hij die gewichten easy handelt.

koop een bril, je moet kijken van de knie tot aan het heupgewricht en een denkbeeldige lijn trekken. jij kijkt duidelijk naar de bovenkant van zijn been en zelfs dat is nog parallel.

Knap dat je weet waar ik naar kijk terwijl ik daar helemaal niet naar keek :P
Ik keek dus naar het heupgewricht en de knie.

Anne is het niet?:p
Je hebt helemaal gelijk met wat je zegt.Ik buig liever zelf raw goed en geared goed :P
Ik zag op jouw andere filmpje dat je ook traint met el.banden. Hoe is jouw ervaring daarmee? ik ben nieuwsgierig ik zelf heb dat nog nooit gedaan.
Groeten Wim

Anne:thumb:

Hee Wim,
Over hoe dat trainen werkt is er hier een heel goed topic waar ik veel in gelezen heb (westside barbell). Ik train er sinds afgelopen zomer mee en denk wel dat het werk. Ik vind vooral dat het veel afwisseling aan je training geeft. Ik vind het ook erg leuk om te doen en dat maakt ook dat je er fanatiek tegenaan gaat. Het is weer eens wat anders dan altijd maar hetzelfde doen. Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet volledig volgens dat principe train. Ik voer het gewoon op als ik denk dat ik er baat bij heb.
Proberen kan nooit kwaad:D

Anne:thumb:

Hee Wim,
Over hoe dat trainen werkt is er hier een heel goed topic waar ik veel in gelezen heb (westside barbell). Ik train er sinds afgelopen zomer mee en denk wel dat het werk. Ik vind vooral dat het veel afwisseling aan je training geeft. Ik vind het ook erg leuk om te doen en dat maakt ook dat je er fanatiek tegenaan gaat. Het is weer eens wat anders dan altijd maar hetzelfde doen. Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet volledig volgens dat principe train. Ik voer het gewoon op als ik denk dat ik er baat bij heb.
Proberen kan nooit kwaad:D

afwisseling is idd leuk. Wat zijn je ambities voor de aankomende tijd?
Of laat je het een verrassing? Heb je jezelf al voorgsteld,voordat iedereen tips gaat geven op je buig techniek :D

die box van salieri is mss net op het randje idd, maar hij kan wel wat dieper om het zekere van het onzekere te onderscheiden

Of laat je het een verrassing? Heb je jezelf al voorgsteld,voordat iedereen tips gaat geven op je buig techniek :D

net of kan iemand die wedstrijden squat niets meer leren?!

:roflol: :roflol: :roflol:
Voor je het weet word je even verteld waar het mankeert aan je techniek door de één of andere "e-warrior" van 17 jaar oud die meer "trainings principe pagina's" op het internet kan openen en lezen in dezelfde tijd als jij squat kan zeggen... :rolleyes:
Of nog erger, dat diezelfde jongen even je bericht doorspit op taal en schrijffouten! :(

Ik heb het filmpje er juist op gezet om commentaar te krijgen, dus dat is welkom hoor!, graag zelfs:yes:. Vooral over wat ik in m'n post zeg over het verschil in techniek tussen geared en raw buigen, daar zou ik graag jullie mening over willen horen.
Mijn doelen zijn op het NK (eind februari) 720 totaal (282,5, 177,5, 260) halen.

P.S. Is voorstellen gebruikelijk???,

Terug
Naar boven