salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je schouders natuurlijk.Ik kan helemaal niet low bar squatten, ik snap niet hoe die barbell dan blijft liggenHet voelt gewoon zo verrot oncomfortabel aan!
Ik kan helemaal niet low bar squatten, ik snap niet hoe die barbell dan blijft liggenHet voelt gewoon zo verrot oncomfortabel aan!
Dat vraag ik me af... Je moet verder vooroverbuigen om het zwaartepunt boven je voeten te houden dus meer spanning op je onderrug
Ik kan helemaal niet low bar squatten, ik snap niet hoe die barbell dan blijft liggenHet voelt gewoon zo verrot oncomfortabel aan!

Het zijn 'consequenties', geen voordelen
Hangt maar net af van wat je doel is of je high of lowbar squat!
Tja als je verder naar boven gaat met het gewicht hoe meer belasting op je onder rug, das mijn ervaring.
---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------
das waar! Als hij een gewichtheffer is, dan is dit waarschijnlijk een betere oefening
---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------
Film je deadlift een keer, misschien zijn er tips waar je iets aan hebt. groeten
dikke retractie maken en de bar op je achterste schouderkoppen laten rusten en....veel oefenen
---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
bij een high bar drukt de bar meer op de cervicale wervels waardoor er meer belasting is op de gehele wervelkolom

Nee is niet dom, de lijn waar het gewicht ligt is anders ( staat ongeveer gelijk aan je kont ), das mijn beleving. Dus corrigeer ik minder en is niet topzwaar.....begrijp je me nog?
Kijk wel uit met het proberen hiervan, zwaartepunt ligt anders, voordat je op je plaat gaat......en als je opje plaat gaat graag het filmpje plaatsen!
---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------
Hier zie je hoe Riri onder de stang gaat staan, misschien duidelijker zo...
[Link niet meer beschikbaar]
Ja zit in mn tweede kuur.brutale squat! 4x180 beltless = sexy! ik raak alleen zwaar afgeleid door die hoofddoekjes op de achtergrond
edit: zit je in een 2e kuur dan?

Had ik denk ik niet voor hoeven te kuren hoor. Maar ik train ook bodybuildinggericht, dus mn prioriteiten liggen anders.WTF! En daar moet je voor kuren? Op zich een goede squat maar kuren voordat je dat kunt squatten dat snap ik dan weer niet.
Had ik denk ik niet voor hoeven te kuren hoor. Maar ik train ook bodybuildinggericht, dus mn prioriteiten liggen anders.