MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je begrijpt er niet veel van he koalala. En dan maar commentaar op anderen hebben. Je hebt momenteel 0,0 hipdrive. Werk daar eerst eens aan.

Haha +1 Chickert!

Hier een perfect voorbeeldje van goed achteruit zitten:

http://www.youtube.com/watch?v=7FFvxhc9ffg

xkzs7o.jpg

2dlw77s.jpg

Kerel, kijk eens voor je of hou je ogen op 1 plaats. Nu zit je een beetje heel de gym rond te gapen (lichtjes overdreven uiteraard).

k zeg altijd tegen beginnende squatters maak in de neer waartse beweging gewoon een apen kont . Net alsof je een gorilla na doet en dan gaat et vaak wel geod!

klopt ja, heupen erin!

Het is trouwens wel de bedoeling om het eerste 1/3 gedeelte dat je naar beneden gaat je knieën in positie laat komen. Dus dat is ook een stukje naar voren zoals sommigen hier aangeven dat dat helemaal niet de bedoeling is. Daarna blijven ze voor de rest van de lift in positie. Ik zou zeggen lees Starting strenght dan nog maar een keer...

Het is trouwens wel de bedoeling om het eerste 1/3 gedeelte dat je naar beneden gaat je knieën in positie laat komen. Dus dat is ook een stukje naar voren zoals sommigen hier aangeven dat dat helemaal niet de bedoeling is. Daarna blijven ze voor de rest van de lift in positie. Ik zou zeggen lees Starting strenght dan nog maar een keer...

Eenmalig naar voren bij het dalen maar wat soms fout gaat is dat je op de bodem ook nog eens naar voren gaat.

Ja gebeurt als je de spanning loslaat van je hamstrings.

Zit ik op jeffa040 te zeiken ga ik zelf ook niet diep :<
Dit is mijn squat iig.

Het spijt me, maar ik kan hier niet anders dan super hard om lachen. Je zat te bluffen dat ik nog geen 140 kg parallel squat kon maken, vervolgens heb ik een 160 kg parralel squat gepost. Je reageerde hierop met de reactie dat het niet eens parallel was. Toen dacht ik natuurlijk dat ik je een onbeschoft monster was met brutale squats..

En dan post je dit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onbeschoft monster. :roflol:

Heerlijk al die beginnende squatters die de hele tijd Rippetoe en weet ik veel wat citeren en elkaar proberen af te bluffen. Ja een goede squat is hipbreak first en verder mogen je knieen best wat naar voren bewegen. En wat Rip ook zegt en hoe je het ook wilt interpreteren. Een squat is een squat en geen goodmorning dus als je er een goodmorning van maakt is dat geen teken van een goede hipdrive maar van WEAKNESS in de hams en back.

Vind uitleg van Tate en andere WSB'ers stuk duidelijker en bruikbaarder. Heb tijdje dat hip drive gebeuren van Rippetoe gebruikt, maar had het idee heel me onderrug te vernken er mee. Je heupen komen vanzelf wel naar voren als je rechter komt te staan. Deadlift uitleg van Rippetoe vind ik nog minder bruikbaar dan zijn squat uitleg. Schriftelijke uitleg van Andy Bolton heeft veel gefixt in mijn techniek.

En wat die Michiel gast betreft. Leuk 2 plaatjes waarin je laat zien dat de benen in dezelfde hoek staan. Alleen jammer dat de rest van het lichaam totaal niet overeenkomt. Zoekt de verschillen en zie de fouten.

waar is dat stukje van bolton over DL techniek te vinden ?

Ik heb een rustweekje en ik was me aan het vervelen... Ik heb daarom een ''rondleidingkje'' gemaakt van onze sportschool om de mensen hier een ideetje te geven wat voor een geluk wij hebben in onze gym :D er komen nog gewichthef matten en meer spiegels etc tegen die tijd maak ik nog wel een nieuwe film

voor nu dus dit :

http://www.youtube.com/watch?v=f8ZsjICGYbs

Hahahahahahha :roflol: Prachtig verteld! Dat accent maakt het helemaal af XD

Waar wij niets te zoeken hebben, He maurice hellebrands :roflol:!!!

Laatst bewerkt:
Wat voor muziek luister je man :p

Terug
Naar boven