Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bruut!:bow: Prachtige uitvoering!

Dikke lifts weer hier!

Heb je een linkje naar die routine Sterkte?

Picture perfect form.

Haha, zo makkelijk nog na 5 werksets...

Bruut!:bow: Prachtige uitvoering!

Thnx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke lifts weer hier!

Heb je een linkje naar die routine Sterkte?

Basically it is like this(in Travis's words)

Magnusson/Ortmayer routine.

(the following percentages are based on a projected max)

week 1
warm up
4x4 at 70%
2x2 at 80%
back to 70%- try to get 10 but if you do 8 or more you go up 10 lbs next week ( I usually waited until after the 2nd week before going up. You'll see why)

week 2
warm up
4x4 at 70%
2 reps at 80%
2 reps at 90%
8+ reps at 70%
If you get all the reps then go up 10 lbs. If you don't then repeat.

week3
warm up
4x4 at 70% +10
2 at 80% +10
2 at 90% +10
8+ with 70% +10

week 4 deload en dan routine herhalen met meer gewicht

Ziet er een stevige routine uit, hou je ons ook nog even op de hoogte van de vorderingen? Is altijd wel interressant :)

Bruut sterk weer man. :bow:
Mooie techniek ook.
Je doet het "makkelijk" lijken. :thumb:

@ gijs: ongelooflijk hoeveel kracht jij vanaf de vloer hebt! pas het allerlaatste stukje, dus echt lockout, krijg je het moeilijk. ik kan me niet 1,2,3 zo bedenken waar dat nou aan ligt? een zwakke lift off wijst vaak op te weinig beenkracht, maar een lockout???

@ sterkte: ****ing dikke deadlift: en lekker rave world op de achtergrond :D

Laatst bewerkt:
@ gijs: ongelooflijk hoeveel kracht jij vanaf de vloer hebt! pas het allerlaatste stukje, dus echt lockout, krijg je het moeilijk. ik kan me niet 1,2,3 zo bedenken waar dat nou aan ligt? een zwakke lift off wijst vaak op te weinig beenkracht, maar een lockout???

@ sterkte: ****ing dikke deadlift: en lekker rave world op de achtergrond :D

Zwakkere (onder)rug bij lockouts dacht ik.

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Deadlifttraining 28-01-2010: 4x4x230,2x265,2x300,10x230 alles raw zonder riem (Magnusson/Ortmayer routine)

2x300
http://www.youtube.com/watch?v=dYiC9S1JvfQ

Dit is echt veelste ziek!

Robin :bow:
Gefeliciteerd man. :thumbs:

Kniebuigen gaat je nog soepel af man, gefeliciteerd!

Bedankt, hummer en leeman.

Het was een mooie wedstrijd voor mij. Ik heb me totaal met 20 kilo verbeterd :D
Dus me dag kan niet meer stuk.

Het banken zal op 14 maart NK bankdrukken beter worden.

Paljas: de eerste 2 beurte gingen makkelijk. Maar bij de 3de beurt viel ik bijna om. vandaar dat er hoo werd geroepen.

Laatst bewerkt:
goeie shit man...! gefeliciteerd! zak je nou trouwens zo moelijk door je suit bij die deadlifts? of doe je dat gewoon bewust?

My guess is dat er dan meer spanning op het pak komt zodat je er meer uit kunt halen.

goeie shit man...! gefeliciteerd! zak je nou trouwens zo moelijk door je suit bij die deadlifts? of doe je dat gewoon bewust?

Ik deadlift in een Squat suit de TRX van inzer.
Die is van zoon materiaal gemaakt dat ik niet makkelijk kan zakken vandaar dat ik zo zak.
Dus het komt door de suit.

Ik deadlift in een Squat suit de TRX van inzer.
Die is van zoon materiaal gemaakt dat ik niet makkelijk kan zakken vandaar dat ik zo zak.
Dus het komt door de suit.

haha ok man, ik dacht hij denkt 'ik deadlift als een sumo dus dan zal ik zakken als een sumo ook verdomme!'

Daar had je nog wel 2 uit kunnen grinden.

Terug
Naar boven