MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Waarom train je in godsnaam zonder shirt :roflol:

Doe ik ook altijd... Wat is daar mis mee???

Eerste 5 minuten heb ik koud (deze dagen) maar na een kwartiertje is het niet meer uit te houden anders.

Mooiboyzzz! ;)

kan je bij die DL niet beter spanning op je lichaam zetten voordat je begint te trekken? lijkt me dat je rug zo steeds een flinke klap krijgt

Ik zie het nut er gewoon niet echt van in behalve patsen voor de camera..

Verder heb ik weinig opbouwende kritiek Niels.. alleen je deadlift kan idd beter. Miss deels set-up, of gewoon zwakke erectors op een bepaald deel. Je bovenrug blijft nml wel kaarsrecht

kan je bij die DL niet beter spanning op je lichaam zetten voordat je begint te trekken? lijkt me dat je rug zo steeds een flinke klap krijgt

Ja ook dat was slecht.

Ik zie het nut er gewoon niet echt van in behalve patsen voor de camera..

Verder heb ik weinig opbouwende kritiek Niels.. alleen je deadlift kan idd beter. Miss deels set-up, of gewoon zwakke erectors op een bepaald deel. Je bovenrug blijft nml wel kaarsrecht

9 van de 10 keer train ik zonder shirt, 9 van de 10 keer heb ik ook geen camera bij de hand, 9 van de 10 keer post ik geen filmpjes. Als jij verder wilt denken dat ik wil patsen dan vind ik dat prima.

Heb inderdaad altijd het idee gehad dat mijn erectors weak zijn. Besteed sowieso weinig aandacht aan post chain. Wellicht tijd om daar verandering in te brengen.

Jezus niels easy dude!!!
Niet zo snel op je enorm "lex steel sized" inet penis getrapt worden!!
Meer druk op bouwen...buik harder tegen je riem drukken bij je deadlift!

ik doe thuis altijd cardio zonder shirt, speciaal voor de overbuurvrouw.

Ja ook dat was slecht.

9 van de 10 keer train ik zonder shirt, 9 van de 10 keer heb ik ook geen camera bij de hand, 9 van de 10 keer post ik geen filmpjes. Als jij verder wilt denken dat ik wil patsen dan vind ik dat prima.

Heb inderdaad altijd het idee gehad dat mijn erectors weak zijn. Besteed sowieso weinig aandacht aan post chain. Wellicht tijd om daar verandering in te brengen.

Haha. Calm down killer. Als ik ooit droog ben zal ik speciaal voor jou ook een keer een filmpje zonder shirt posten. Dan staan we quitte!

Ik kan me ook wel vinden in wat george zegt.. Je riem lijkt ook vrij los te zitten.

Jezus niels easy dude!!!
Niet zo snel op je enorm "lex steel sized" inet penis getrapt worden!!
Meer druk op bouwen...buik harder tegen je riem drukken bij je deadlift!

Hahaha hoi George! :wave:
Ben ook niet boos ofzo, vind het alleen lomp dat als ik 3 lifts post dat er alleen commentaar komt op het feit dat ik zonder shirt train. Van een 15 jarige puisterige bosmongool oke, maar van iemand als Matthieu had ik het niet verwacht. Genoeg erover verder.

Thanks voor je comment, volgens mij ook te weinig lucht in me buik geperst. Sowieso was de set-up ook niet al te best dus ja....

ik doe thuis altijd cardio zonder shirt, speciaal voor de overbuurvrouw.

Jij snapt het :P

Ik kan me ook wel vinden in wat george zegt.. Je riem lijkt ook vrij los te zitten.

het is toch ook vrij onmogelijk om je belt strak te doen? ik kan dan echt niet meer men adem inhouden @ bodempositie en al helemaal geen tightness behouden. als ik bij deadliften een belt om doe dan kan ik als ik recht op sta sowieso nog een hand er tussen doen

anyhow, ik snap niet wat je zeurt niels... weinig mis met die lift. so what dat je rug minimaal bolt onderin, volgens mij is het 10x slechter om te hitchen dan zon minimale (ik zou bijna willen zeggen: natuurlijke) bolling in je lowerback

Hahaha hoi George! :wave:
Van een 15 jarige puisterige bosmongool oke, maar van iemand als Matthieu had ik het niet verwacht.

matthieu heeft ook pukkels!

Laatst bewerkt:
"Natuurlijke bolling"???

Van nature is het altijd nog hol. Maar hij begint de lift ook al met een bolle rug, dus zeker voor een deel techniek issue

De natuurlijk houding van je lumbale wervel gedeelte is een lordose en geen kyfose zoals bij mij. Lijkt mij dat je dan een verkeerde drukverdeling op de tussenwervelschijven krijgt wat kan resulteren in low back klachten.

Je moet die bar niet zo van de grond rukken tenzij je titanic erectors hebt zoals Gijs.

Matthieu nog wat te zeggen over holling/bolling in de onderrug? Jij zei dat het niet uitmaakt zoals de houding tijdens de lift niet veranderd? Hoe zit het met de druk op de tussenwervelschijven?

Cleans looking decent!

"Natuurlijke bolling"???

Van nature is het altijd nog hol. Maar hij begint de lift ook al met een bolle rug, dus zeker voor een deel techniek issue

lol true :rolleyes:

De natuurlijk houding van je lumbale wervel gedeelte is een lordose en geen kyfose zoals bij mij. Lijkt mij dat je dan een verkeerde drukverdeling op de tussenwervelschijven krijgt wat kan resulteren in low back klachten.

true

kk domme post van mij.

Matthieu nog wat te zeggen over holling/bolling in de onderrug? Jij zei dat het niet uitmaakt zoals de houding tijdens de lift niet veranderd? Hoe zit het met de druk op de tussenwervelschijven?

Ik zou het niet te ver gaan zoeken . Je erectors zullen je zwakste schakel zijn . Werk daar lekker aan en je techniek zal wel verbeteren .
Nu moet ik ook zeggen dat deadliften met belt bijzonder ruk aanvoelt omdat het mij belet mijn core aan te spannen . Bij squats ligt dat helemaal anders .

Terug
Naar boven