Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je bij die DL niet beter spanning op je lichaam zetten voordat je begint te trekken? lijkt me dat je rug zo steeds een flinke klap krijgt
Ik zie het nut er gewoon niet echt van in behalve patsen voor de camera..
Verder heb ik weinig opbouwende kritiek Niels.. alleen je deadlift kan idd beter. Miss deels set-up, of gewoon zwakke erectors op een bepaald deel. Je bovenrug blijft nml wel kaarsrecht
Ja ook dat was slecht.
9 van de 10 keer train ik zonder shirt, 9 van de 10 keer heb ik ook geen camera bij de hand, 9 van de 10 keer post ik geen filmpjes. Als jij verder wilt denken dat ik wil patsen dan vind ik dat prima.
Heb inderdaad altijd het idee gehad dat mijn erectors weak zijn. Besteed sowieso weinig aandacht aan post chain. Wellicht tijd om daar verandering in te brengen.
Jezus niels easy dude!!!
Niet zo snel op je enorm "lex steel sized" inet penis getrapt worden!!
Meer druk op bouwen...buik harder tegen je riem drukken bij je deadlift!

ik doe thuis altijd cardio zonder shirt, speciaal voor de overbuurvrouw.

Ik kan me ook wel vinden in wat george zegt.. Je riem lijkt ook vrij los te zitten.
Hahaha hoi George!
Van een 15 jarige puisterige bosmongool oke, maar van iemand als Matthieu had ik het niet verwacht.
Je moet die bar niet zo van de grond rukken tenzij je titanic erectors hebt zoals Gijs.
"Natuurlijke bolling"
Van nature is het altijd nog hol. Maar hij begint de lift ook al met een bolle rug, dus zeker voor een deel techniek issue

De natuurlijk houding van je lumbale wervel gedeelte is een lordose en geen kyfose zoals bij mij. Lijkt mij dat je dan een verkeerde drukverdeling op de tussenwervelschijven krijgt wat kan resulteren in low back klachten.
Matthieu nog wat te zeggen over holling/bolling in de onderrug? Jij zei dat het niet uitmaakt zoals de houding tijdens de lift niet veranderd? Hoe zit het met de druk op de tussenwervelschijven?