Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

good stuff man... 200 zit er easy in, zeker als jij eens een belt om zou doen dan knal je er nog een stuk over heen..

Ik heb nog wel een belt liggen, maar daar doe ik niet meer aan :)

nog bepaalde redenen daarvoor?

Sterk, gast!

Vind het beetje onzin om een riem te pakken, puur zodat je meer kilo's kunt tillen... Dit geeft me meer voldoening :)

mmmmmmm tjah... maar zo zou je kuren ook kunnen bekijken, right?

maar goed ik begrijp je punt, zelf heb ik dat meer met suits... belt vind ik persoonlijk nog wel RAW

Laatst bewerkt:
mmmmmmm tjah... maar zo zou je kuren ook kunnen bekijken, right?

maar goed ik begrijp je punt, zelf heb ik dat meer met suits... belt vind ik persoonlijk nog wel RAW
Als ik puur trainde om sterker te worden wel, maar mn hoofddoel is massa.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Ik vind een belt in principe ook nog wel raw als je hem pakt uit veiligheidsoverwegingen of vanwege onderrugblessure ofzo. Maar als je hem puur en alleen pakt voor de extra kilo's vind ik het niet raw meer.

Nice squatting hoor, wat tjok zegt daar had je er nog wel wat aan kunnen grinden.
Denk dat je 200 wel mag overslaan en op 205 kan beginnen. 210 moet er misschien ook wel inzitten.

Jammer dat je deadlift tijdens de kuur niet zwaar (kan) doen/doet. 200 squat en 200 deadlift hmmmm...

@Daster.

Vind je niet dat je iets te veel voorover buigt op het laatst?
Of voel je dat je dit makkelijk kan hebben?

Jammer dat je deadlift tijdens de kuur niet zwaar (kan) doen/doet. 200 squat en 200 deadlift hmmmm...
Deadliften gaat na een paar weken altijd mis in mn onderrug, heb hem nooit lange tijd consequent kunnen trainen.
Ga nu dus sowieso nooit meer squatten en deadliften in dezelfde week. Nu waarschijnlijk telkens 8 weken squat, daarna weer 8 weken deadlift...

@Xto, kan ik wel hebben, maar het is wel de reden dat ik niet nog een rep probeerde, omdat ik voelde dat de vorm daarna heel slecht zou worden ;)

Zou je misschien niet beter gewoon de oorzaak van die pijn aan je onderrug weg werken?

Zou je misschien niet beter gewoon de oorzaak van die pijn aan je onderrug weg werken?
Uiteindelijk komt het denk ik doordat ik mn rug redelijk snel bol

Ik ga nu proberen mn onderrug sterker te maken door hyperextensions te doen. Die deed ik nooit omdat ik dacht dat het meer kwaad dan goed zou doen omdat je de onderrug al zoveel belast... Maar ik ga het gewoon eens proberen. Andere suggesties om 'de oorzaak' weg te werken hoor ik graag ;)

Ik zie eigenlijk niet in wat er mis is met die rep..
Is niet 100% mooi, maar dat is een max nooit.
Vind het zeker een goede rep, hoor.

Nee zie ook niet echt een probleem.

Rep is gewoon prima.
Hipthrusts is eventueel goed voor de onderrug en core.

Het probleem is dat ik dan 4-5 dagen last van mn onderrug heb erna...

Terug
Naar boven