AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

diepte zit goed, maar je breekt bij je knieën, probeer meer met je heupen te breken.

en je squat lowbar? dan zou ik plattere schoenen gebruiken want met die hak ga je automatisch meer een GM beweging krijgen op het einde van je squat (dat is mijn ervaring toch :))

Kan zeker waar zijn op SS zeggen ze idd dat addidas schoenen een te hoge hiel hebben.

Laatst bewerkt:
ikzelf vind All Stars (platte zool) het fijnste squatten bij low bar :) voor de rest wel nette squats

Er is niks mis met je schoenen.
Probeer recht uit of omhoog tekijken. Want je kijkt naar beneden als je gaat zakken en dat is niet bevordelijk voor je houding.
Als je zakt doe dan net als of je op de wc gaat zitten. Dan gebruik je meer je heup dan je kieeen

voor de rest een mooie squat

Niet naar beneden kijken bij het squatten

Probeer recht uit of omhoog tekijken. Want je kijkt naar beneden als je gaat zakken en dat is niet bevordelijk voor je houding.
Als je zakt doe dan net als of je op de wc gaat zitten. Dan gebruik je meer je heup dan je kieeen

+1. Je schopt je knieën naar voren wanneer je de daling inzet. Ik vermoed dat je ook veel in de tenen leunt ipv. op de hak van de voet. Je moet juist je kont naar achter zetten, en je knieën achter je tenen houden, onderbenen rechtop houden.

Laatst bewerkt:
+1. Je schopt je knieën naar voren wanneer je de daling inzet. Ik vermoed dat je ook veel in de tenen leunt ipv. op de hak van de voet. Je moet juist je kont naar achter zetten, en je knieën achter je tenen houden, onderbenen rechtop houden.

Dat hoeft weer niet heb ik gehoord en gelezen. ;)

Op SS forums kreeg ik vooral te horen mijn rug meer te archen.
Denk dat jullie dat ook bedoelen met naar achter zitten?

Ook mag ik wel 20 kilo aankomen als ik het zo zie :rolleyes: super skinny

Omhoog kijken is juist beroerd voor je techniek. Gewoon je hoofd in het verlengde van je ruggewervels houden, dan kijk je automatisch naar een punt dat een paar meter voor je op de grond/wand ligt. Probeer het maar es zonder gewicht, met omhoog kijken en op de manier die ik beschreef. Grote kans dat je techniek anders/beroerder is bij het omhoog kijken...

Op SS forums kreeg ik vooral te horen mijn rug meer te archen.
Denk dat jullie dat ook bedoelen met naar achter zitten?

Ook mag ik wel 20 kilo aankomen als ik het zo zie :rolleyes: super skinny

heupen leiden de beweging. en je moet je ellebogen veel meer naar voren duwen.

Geforceerd naar boven kijken moet je in ieder geval niet doen.

Mooie clean en meteen strak op de borst. Alleen volgens mij mag je meer je hoofd erin duwen. Maar kan ook de camera stand zijn maar lijkt alsof het veel moeite kost om hem bovenin vast te houden omdat ie zeg maar nog niet loodrecht boven je staat.

Nu ik er zelf op let zie ik het ook.Ik weet niet waarom ik het zo doe.
Zal er de volgende keer eens op letten.

http://www.youtube.com/watch?v=YuT1OVIsV0Y

Find the flaws..

Soms lijkt het alsof m'n aars van de bank komt, bij een enkele rep gebeurd dit ook, maar vergeet niet dat ik zelfs na een half jaar niet squatten gewoon nog steeds een dikke reet heb.

Alle kritiek welkom.

Waarom in lbs ? omdat het dan meer lijkt ? :p

Omdat ik zo meer hits krijg, al onze Amerikaanse vrienden zoeken namelijk op gewichten in lbs. Hoe meer hits hoe meer kans op reacties. Just a thought..

Terug
Naar boven