- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
o het was ook zomaar een naam, totaal niet gekeken verder over wie het gingals ik een team zou hebben zou ik het zo noemen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
o het was ook zomaar een naam, totaal niet gekeken verder over wie het gingals ik een team zou hebben zou ik het zo noemen!

+1. Je schopt je knieën naar voren wanneer je de daling inzet. Ik vermoed dat je ook veel in de tenen leunt ipv. op de hak van de voet. Je moet juist je kont naar achter zetten, en je knieën achter je tenen houden, onderbenen rechtop houden.Er is niks mis met je schoenen.
Probeer recht uit of omhoog tekijken. Want je kijkt naar beneden als je gaat zakken en dat is niet bevordelijk voor je houding.
Als je zakt doe dan net als of je op de wc gaat zitten. Dan gebruik je meer je heup dan je kieeen
voor de rest een mooie squat
+1. Je schopt je knieën naar voren wanneer je de daling inzet. Ik vermoed dat je ook veel in de tenen leunt ipv. op de hak van de voet. Je moet juist je kont naar achter zetten, en je knieën achter je tenen houden, onderbenen rechtop houden.

Omhoog kijken is juist beroerd voor je techniek. Gewoon je hoofd in het verlengde van je ruggewervels houden, dan kijk je automatisch naar een punt dat een paar meter voor je op de grond/wand ligt. Probeer het maar es zonder gewicht, met omhoog kijken en op de manier die ik beschreef. Grote kans dat je techniek anders/beroerder is bij het omhoog kijken...Er is niks mis met je schoenen.
Probeer recht uit of omhoog tekijken. Want je kijkt naar beneden als je gaat zakken en dat is niet bevordelijk voor je houding.
Als je zakt doe dan net als of je op de wc gaat zitten. Dan gebruik je meer je heup dan je kieeen
voor de rest een mooie squat
Op SS forums kreeg ik vooral te horen mijn rug meer te archen.
Denk dat jullie dat ook bedoelen met naar achter zitten?
Ook mag ik wel 20 kilo aankomen als ik het zo ziesuper skinny
Mooie clean en meteen strak op de borst. Alleen volgens mij mag je meer je hoofd erin duwen. Maar kan ook de camera stand zijn maar lijkt alsof het veel moeite kost om hem bovenin vast te houden omdat ie zeg maar nog niet loodrecht boven je staat.