MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ziet er goed uit Sander.

Je gokt er dus op dat een Amerikaan intypt "5x242"???

Als je meer hits wil moet je er een paar woorden inzetten waar veel naar gezocht wordt. Zoals "Bench Press" (ipv bankdrukken ;))

Dankje, Hummer( ken je echte naam niet ;))

Heb je geen aanmerkingen, behalve kont van de bank ?

Je gokt er dus op dat een Amerikaan intypt "5x242"???

Als je meer hits wil moet je er een paar woorden inzetten waar veel naar gezocht wordt. Zoals "Bench Press" (ipv bankdrukken ;))

Ja of iets met benchpress 242 oid, doe ook maar wat joh haha

HM ja die tags bedoel je gok ik, zal er eens naar kijken.

Geen comment op techniek verder ?

Goeie arch, maar ik denk dat je nog wat sterker zou zijn met een iets smallere greep

Dankje, Hummer( ken je echte naam niet ;))

Heb je geen aanmerkingen, behalve kont van de bank ?
Misschien nog wat meer spanning zetten op de schouders door ze "smaller" te maken..?
En idd misschien nog ietsjes smaller pakken.
In de onderse positie je armen precies vertikaal (90graden tov grond) schijnt het beste te zijn (ik doe dat nu, drukte vroeger ook breder.)
Ik vind het altijd een beetje moeilijk adhv een filmpje... ;)

Meer je ellebogen intukken. Verder merk ik dat ik meer spanning kan vasthouden als ik m'n voeten verder onder mij plaats. Maar das persoonlijk

Het is redelijk je gebruikt je benen helemaal niet je zet er wel spanning op maar verders doe je er niks mee.

Wel ziek hoor Sander!

je kont komt wel van de bank af lijkt mij, maar goed, het lijkt idd of je niet je hakken/voeten keihard de grond induwt. bij een iets smallere greep kun je ook meer spanning op je bovenrug zetten, vind ik tenminste

Laatst bewerkt:
dat is wel erg smalle grip zeg, ook voor een cgbp, netjes! alleen hoort dat bankje niet andersom te staan?

dat is wel erg smalle grip zeg, ook voor een cgbp, netjes! alleen hoort dat bankje niet andersom te staan?

"Normaal wel maar door de lengte van het bankje en door de lattower aan de andere kant ben ik genoodzaakt om hem zo te zetten

Bij die 122,5 , je archt goed en net voordat je 'em unracked verlies je je spanning door met je hoofd te bewegen . Kijk zelf maar eens . Heel goed zichtbaar . Blijven die spanning erop houden . Dan had je die veel easier uitgedrukt die tweede .

Idd, ik gaf het zelf ook al aan in mn log, bedankt voor de opmerking!

Laatst bewerkt:
Nee dan zeiken we wel over je handschoentjes. :D

Lijkt wel of je hem breed pakt maar is niet heel goed te zien.

Het enige echt kritieke! punt wat ik zie is je bolle rug.. Ik zal nu vast veel mensen over mij heen krijgen, maar je rug is bijna overal recht, behalve op een bepaald punt in je onderrug.. En dat is nou net de plek waar je geen bolling wil.

Imo heeft het te maken met je startpositie en het evt gebrek aan spanning daar.

Terug
Naar boven