Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Het enige echt kritieke! punt wat ik zie is je bolle rug.. Ik zal nu vast veel mensen over mij heen krijgen, maar je rug is bijna overal recht, behalve op een bepaald punt in je onderrug.. En dat is nou net de plek waar je geen bolling wil.

Imo heeft het te maken met je startpositie en het evt gebrek aan spanning daar.
Was ook het eerste dat mij opviel.
Ik zag dat bij mijn zoon ook.
"Zonder" gewicht lukt het hem wel zijn rug recht te houden.
Met gewicht hetzelfde als bij jou...
Daar kun je beter aan gaan werken.
Succes.

De barbell ligt eenvoudigweg niet op de juiste plaats boven de voet. Vandaar rukt de hele techniek.

Goede positie voor een clean though!

Goede positie voor een clean though!

****ing perfecte positie ja. :p
Alleen iets dieper.

Maar je zult veel en veel meer kracht uit je benen moeten halen en meer explosiviteit bouwen want dit is allback en dan ga je je onderrug (bijna) automatisch bollen.

Die schenen staan goed alleen in die positie moet de barbell de schenen raken en dat doet ie niet. Hij lijkt ook weg te rollen na rep 1 naar een nog iets verder positie. Het is in ieder geval goed te zien dat je wat meer op de voorkant van je voet leunt.

Ik heb het idee dat je niet helemaal goed voorbereid inderdaad de kracht is er wel.

k, bedankt voor de comments, ik ga er mijn werk van maken

Laatst bewerkt:
sanca, raak je niet al veel kracht kwijt door het cleanen van die log op deze manier? je rolt hem ineens naar boven bijna zonder legdrive.

(ik moet trouwens altijd zo lachen om die hond van jou die af en toe ff z'n kop komt laten zien in je filmpjes :roflol:)

sanca, raak je niet al veel kracht kwijt door het cleanen van die log op deze manier? je rolt hem ineens naar boven bijna zonder legdrive.

(ik moet trouwens altijd zo lachen om die hond van jou die af en toe ff z'n kop komt laten zien in je filmpjes :roflol:)

:dunno: heb hem een tijd lang gedaan waarbij ik hem op mn knieën legde voor het cleanen maar vind dat het op deze manier beter gaat, ik duw gewoon mijn buik erin zodat hij easy naar boven rolt. Of dit bij de zwaardere loads ook zo is weet ik nog niet...

(Hehehe :D)

Laatst bewerkt:
Vind het zelf ook prettig werken. Deed het vanaf de eerste clean al zo omdat het prettig aanvoelde. Log deadliften en op je knieen leggen. Dan is het mega relaxt zetten. Kan zo nog een kopje thee drinken als het ware. Dan net als een power clean aanzetten + buik tegen het log aanduwen voor meer momentum, semi curl erbij en je hebt zo in no time zonder al te veel moeite het gewicht gecleaned. Of het voorbij de 105kg ook zo makkelijk zal gaan no idea :D

Vind het zelf ook prettig werken. Deed het vanaf de eerste clean al zo omdat het prettig aanvoelde. Log deadliften en op je knieen leggen. Dan is het mega relaxt zetten. Kan zo nog een kopje thee drinken als het ware. Dan net als een power clean aanzetten + buik tegen het log aanduwen voor meer momentum, semi curl erbij en je hebt zo in no time zonder al te veel moeite het gewicht gecleaned. Of het voorbij de 105kg ook zo makkelijk zal gaan no idea :D

Helaas niet :p

Ik zou niet op mn oly schoenen deadliften. Verder vind ik hem best nice. Je kan de bar tijdens de pulls misschien nog iets closer bij je benen houden. Maar misschien ook niet.

Heb een tijde barefooted gedaan inderdaad maar misschien toch allstars aanschaffen?

Niks mis met barefooted imo. De meeste mensen die ik ken deadliften zo of op hun sokken.

Terug
Naar boven