AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Is een oefening speciaal voor voetballers. Zo heb ik er 1 met de bench. Unrack de barbel. Haal je handen weg, barbell donderd naar beneden en dan moet jij hem terug in het rack koppen. Is mij 1x gelukt met 65kg. Liep wel een week met afdruk barbell op me voorhoofd :P

@ Sanca: Echt nice man die tuin van jou. Kun je eens die plek filmen en hier neer zetten? een soort rondleiding zeg maar :D
hoe heet die eerste plaat trouwens bij het filmpje met de stones 3x1x110 ?? je draait ideale trainingsmuziek ook

1x100kg + 2x1x110kg
http://www.youtube.com/watch?v=Z0xEWl_N0n0

Wat ik alvast zelf gemerkt heb, is dat ik bij de eerste rep teveel naar voor lig, waardoor de hoek waaronder ik de barbell moet uitnemen te groot is. Bij de 2 andere reps heb ik dat proberen corrigeren. Bij de laatste rep zit ik met mijn bar nog bijna tegen de spotters, dus beter kan niet denk ik :p
Bij het uitnemen verlies ik zo te zien ook nog wat spanning.

@ Sanca: Echt nice man die tuin van jou. Kun je eens die plek filmen en hier neer zetten? een soort rondleiding zeg maar :D
hoe heet die eerste plaat trouwens bij het filmpje met de stones 3x1x110 ?? je draait ideale trainingsmuziek ook

Je zal snel rondgeleid zijn, hele tuin kun je op sommige filmpjes zien, is niet veel groter dan het vorig filmpje van de log :P Metallica, hoor je sowieso alle albums van te hebben!

80% van mn trainingsmuziek kwam van Ivo RIP :(

@Woopy, strak!

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

techniek word nog bijgewerkt . nog nie optimaal ..

zaten er nogmeer in!

misschien wel ..mak vrees dat men techniek dan heel erg achteruit gaat ..en das dan weer nie goed ..

Een van de weinige keren dat ik mezelf terug zie op de bench, en valt me op dat ik toch niet helemaal stevig lig. Heb laatste keren wat smallere greep gebruikt (pink op de ring) en dat betaalt zich wel uit.

http://www.youtube.com/watch?v=GMHO2VLQrTI

nice die 140.. wat zegt ie kerel op de achtergrond?

Nice Daster, ferme gewichten dat je hier tegenwoordig neerzet!

Idd je gaat erg goed.

Je ligt idd niet stabiel en met weinig spanning.. maar 140kg is nice!

Maar pink op de ringen? Dat is toch vrij breed imo..... Hoe breed pakte je dan eerst in godsnaam? Breder dan dat zijn al zowat ultra wides.

Je ligt idd niet stabiel en met weinig spanning.. maar 140kg is nice!

Maar pink op de ringen? Dat is toch vrij breed imo..... Hoe breed pakte je dan eerst in godsnaam? Breder dan dat zijn al zowat ultra wides.
Volgens mij zijn de ringen niet op officiële breedte, als ik ook naar filmpjes van anderen kijk..

De stang is echter wel precies 20kg, want dat heb ik nog is nagewogen ;)

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Als ik middelvinger op de ringen doe, en elbows uit. Staan mn onderarmen altijd loodrecht op de vloer onderin de beweging

Hehe denk dat je met een goede arch en overall een wat betere setup zo 10kg erop kan plakken.

Dat denk ik idd ook, je drukt ook vrij extreem elbows out, van archen is geen sprake en ook het voetenwerk kan beter, deze lift is gewoon puur op kracht en niks op techniek. Ik denk dat je zelfs wel meer dan 10kg kunt pakken met een goede setup. (Klinkt heel zeikerig I know, maar je wil beter worden toch?) Probeer je algehele setup en spanning in je rug en benen te verbeteren, dan zul je snel merken dat het beter gaat :) Ook je ademhaling moet je ff op letten, dat kan ook veel spanning in je borst schelen.

Terug
Naar boven