- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi éh..?
Verschil van meningen.
Een RDL laat je toch niet op de vloer komen eigenlijk.
Maar een RDL begin ik ook op hoogte, dus eigenlijk is het een fusie van SLDL en RDL.
Of wat denk je Gijs.
Dat hoeft ook niet.SDL = Stiff legged deadlift
Zijn zn benen gestrekt? Nee.
SDL = Stiff legged deadlift
Zijn zn benen gestrekt? Nee.
Dat zou ik dan weer niet doen persoonlijk...is een rdl, bij sldl heb je een kromme rug, alleen door die lange apenledematen van mike komt ie tot de grond, de meesten komen tot net onder de knieen
---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------
stiff is niet straight he

Bij een RDL buig je duidelijk door de knieën als je omlaag gaat.
Bij een RDL buig je duidelijk door de knieën als je omlaag gaat.
Ik had toch echt het idee dat Mikeo probeerde zijn benen in een vaste houding te houden.
Nee, als je je knieën niet buigt, doe je een SLDL.nee, je duwt je kont naar achter. of je daarbij ook je knieen buigt ligt een beetje aan je voorkeur

nee, je duwt je kont naar achter. of je daarbij ook je knieen buigt ligt een beetje aan je voorkeur

Romanian: benen niet teveel gebogen, beetje kniebuiging mag best maar je moet 1 houding vasthouden met de beentjes. Stoppen op het moment dat je onderrug nog recht is wat voor de meeste mensen iets boven parallel is. Vandaar de 'halve' reps vaak.
Stifflegged: benen recht, onderrug krom en vanaf de grond.