- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
ik heb 2.1 surround. maar die plug ik in mijn N95, maar die gebruik ik ook voor filmen. dus vandaar dat ik ff het oude radio'tje aan zet.Surround sound kopen voor een paar tientjes en je bent gefixed.
Meer naar achteren zitten inderdaad.
Voor de BP zou ik als ik jou was ook proberen een paused bench record te zetten of wat paused shizzle doen. (want je wou volgens mij ook die PL wedstrijd voor beginners doen in mei?)
en dit is me light bench day, had laatste paar sets paused gedaan. marjah 70kg is echt easy.
en naarmate 22 mei nadert, zal ik wat meer op de paused benches gaan letten. maar die PL beginnerswedstrijd heeft niet mijn hoogste prioriteit!
en dat achteruit zitten, probeer er aan te werken. heb wel het idee dat ze iedere week beter gaan.
in het begin volgens mij iets meer als na het unracken.met een wijdere stand moet je proberen meer naar achter te gaan zitten
ik denk dat je je schouders niet helemaal op je bankje propt met benchen ?
proberen nog meer tight te blijven dus?
Laatst bewerkt:

), op het filmpje staat de laatste 2x70kg van een set van 5 (filmer dacht dat ik er maar 1 zou doen). Ook een filmpje van m'n frontsquat (3x120kg). Comments zeer welkom!
(had ook niet anders verwacht aangezien ik alle oefeningen die ik voor het eerst doe waardeloos uitvoer