XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

ik ken niet eens cleanen :o

zagen er nog aardig netjes uit gijs!

Aah zo jammer waarom staan die laatste 10 sec er niet op.

Fitness van de straat!! jwt!

Nice lifts heren:thumbs:

En check back want DVD binnenkort te koop:p

Wat een ruk filmpje was dat.

Aah zo jammer waarom staan die laatste 10 sec er niet op.

dunno.. ik heb hem eerst moeten converteren en daarna moeten roteren... zal wel iets verloren gegaan zijn.

Volgende keer gewoon in landscape filmen, dan hoef ik niet zo lang te k*tten om m recht te krijgen.

nice lift frenkie!

Mooi, en binnenkort komt die 130 wel.

ziet er goed uit sanca !

Hoort hier eigenlijk niet echt thuis, maar filmpje van m'n (partial :D) dips. Ik vroeg me af tot hoeveel verder ik nog moet zakken om ze het meest effectief te doen, of dat het zo eigenlijk al ver genoeg is. Voordeel vind ik wel dat ik zo geen last van m'n ellebogen/schouders krijg. Zijn btw @ 150kg BW :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=ui3OCAfRNY0

Onderrug is nauwelijks krom en bovenin valt trouwens nog goed mee.

Lijken me gewoon prima dips. Zou ze wel opbouwen naar dips + gewicht zsm omdat dit niet zoveel helpt. Nja, msch met jouw BW wel. :p Maar je moet het gewoon zien als bankdrukken bijv. Dus niet eeuwig BW dips blijven doen.

Lijken me gewoon prima dips. Zou ze wel opbouwen naar dips + gewicht zsm omdat dit niet zoveel helpt. Nja, msch met jouw BW wel. :p Maar je moet het gewoon zien als bankdrukken bijv. Dus niet eeuwig BW dips blijven doen.

OK, nice, thx. Ben ik ook wel van plan ja, maar eerst maar eens zorgen dat ik setjes van 8 ofzo kan maken met m'n BW :P

Terug
Naar boven