Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Aha, leken namelijk erg op deze [Afbeelding niet meer beschikbaar].
Vroeg me al af of die dan fijn zouden zijn voor events, maar dat gaat hier niet op dus.

gaan jullie maar is liggen met 230 kg met spotters(die bijna niks doen) ik heb geen deadwish doe het gewoon de lol dus ook veilig.
Heb het wel is gezien dat iemand een wegtrekker kreeg dan lig je mooi met een zware blessure(of erger) maar het zit de meeste wel hoog zo te zien.
En als jullie zulke grote praatjes ben ik benieuwd naar jullie 200+ filmpjes met spotters hahaha.

Laatst bewerkt:
vervelende spotters mate

waarom ziet het er ram fake uit

Nice deadlift.

Slaat gewoon nergens op die benchpress. Die spotter staat gewoon dat gewicht omhoog te trekken.

Damn, nou zelfs met spotters is t pretty buff maar dit kun je geen 230 kg noemen (het is ook twijfelachtig of de vrindjes aan de zijkant de stang ook niet aanraken).

Beter post je even een filmpje waar duidelijk te zien is dat er geen spotters aan de stang zitten.

Synchroonpowerliften: deadlift met dubbele frontsquat en bench support.

Dit is al de tweede fake lifter uit dordrecht die ik gezien heb. Op een ander forum had je iemand die bij Richter trainde...180kg en maakte foto voor het zakken. Maar hij wist niet dat er iemand van het forum toevallig ook daar trainde en het hele verhaal van die voorval al had geplaatst :P

Snap niet waarom er zulke zielige gastjes rond lopen die denken meer te kunnen dan ze werkelijk voor elkaar krijgen. en dan nog denken dat wij er in trappen :D Ga fatsoenlijk liften of blijf thuis.

Beter zou je iets aan je techniek doen want je lijkt wel een slangenmens met jeuk zoals je tekeer gaat op die bank... ;)

Slaat gewoon nergens op die benchpress. Die spotter staat gewoon dat gewicht omhoog te trekken.
Ik weet niet wat die spotter op die manier kan tillen, maar dat zal niet zo héél veel zijn.
Als het alleen die spotter was die meehielp zou ik het nog steeds sterk vinden.

Beter post je even een filmpje waar duidelijk te zien is dat er geen spotters aan de stang zitten.
Dan mag je er nog 50kg vanaf halen ook.
Zijn we nog onder de indruk.

Dit is al de tweede fake lifter uit dordrecht die ik gezien heb.
Een kwalijke ontwikkeling. :D

Ach ja...
"Hoe dichter bij Dordt, hoe ...." ;)

ik woon pal naast dord dus weet er alles van Hummer :P

Een kwalijke ontwikkeling. :D

Ach ja...
"Hoe dichter bij Dordt, hoe ...." ;)
:mad: Ga je nu ook al aan mij twijfelen? :(

Er is duidelijk te zien dat de zijspotters ook de bar vast hebben. Hoeveel ze meetillen kan niemand vaststellen. Tevens zegt fitforfree in de titel me al genoeg. ;)

jeeh ik had de eerste post bij deze rel!

eigenlijk zou er zoiets moeten zijn als Team Lifts...Welk team kan het meeste :D

goeiemorgen deze morgen edgar :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn resultaat van het NK bankdrukken 2010
1e beurt 160 fail
2e beurt 160 fail
3e beurt 160 goed gekeurd Filmpje

Ik was bijna uitgebomt.
Hoe komt dat 1. niet eten 2. weinig drinken 3. 1kilo telicht wegen als gepland.
resultaat geen energie.

Ik wou net onder de 90 wegen, maar ik woog 88,6 lol het verschil tussen de weegschalen.

http://www.youtube.com/watch?v=DH0MXN2vXY8

Mijn resultaat van het NK bankdrukken 2010
1e beurt 160 fail
2e beurt 160 fail
3e beurt 160 goed gekeurd Filmpje

Ik was bijna uitgebomt.
Hoe komt dat 1. niet eten 2. weinig drinken 3. 1kilo telicht wegen als gepland.
resultaat geen energie.

Ik wou net onder de 90 wegen, maar ik woog 88,6 lol het verschil tussen de weegschalen.

Zelfs dan had je 170 nog wel kunnen halen, de kracht is er duidelijk wel. Meer wedstrijdervaring en dan zit je zo aan de 200.

Terug
Naar boven