XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jij hebt ook echt een enorme goede bottom positie.

Haha is gewoon van een k*tangle gefilmt, zijn zeker onder parralel

niet eens de hele sessie ? ik had hier men bordje eten al klaar staan, jammer frank!

trouwens, belt onder je vest of waren je deads beltltess?

hehe ja die waren wel ene half uur bezig.. geen zin om dat af te wachten :D

belt onder trui idd.

btw voor je geruststelling wat betreft m'n techniek. Ik ga dit volgende keer proberen:
http://www.youtube.com/watch?v=DhwsCCtsaDk

(dus nog dieper zakken)

Laatst bewerkt:
jezus wat een grip heeft die man

btw voor je geruststelling wat betreft m'n techniek. Ik ga dit volgende keer proberen:
http://www.youtube.com/watch?v=DhwsCCtsaDk

volgens mij mis je dan mijn punt ;)

check jouw startoff is en die van hem, zit een wezenlijk verschil tussen. wat jij doet is een gigantische ruk geven aan die barbell, dus armen gebogen en dan in 1 keer BAM, dat was ik bedoelde, daar schrok ik van want dat deed je normaal nooit en zou je ook niet moeten doen. hoe diep je zakt zal mij een worst wezen, whatever works for you, daar zal je ook niet kapot aan gaan, die rare rukbeweging wel ;)

edit: bij je 240 lift doe je het op 0.19-0.20 ongeveer

xje

Laatst bewerkt:
Lieve erwinnetje, ik post juist dit voorbeeld om m'n veranderde dl techniek nu verder te ontwikkelen naar een minder rukkende deadlift waarbij onze grote vriend Kolkjaev als voorbeeld is genomen als streven. Needless to say, maar ik was t al eens met je opmerking (al voordat je hem had geplaatst ;) )

Kijk filmpje Niels bij 30 en 42 sec. Is gewoon goed.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Maar Erwin heeft wel gelijk en dat had ik vorige week ook opgemerkt Frank.

Lieve erwinnetje, ik post juist dit voorbeeld om m'n veranderde dl techniek nu verder te ontwikkelen naar een minder rukkende deadlift waarbij onze grote vriend Kolkjaev als voorbeeld is genomen als streven. Needless to say, maar ik was t al eens met je opmerking (al voordat je hem had geplaatst ;) )

excuse moi, ik dacht dat je het niet door had! ik vergat even dat je bezig bent aan je master en dus geen domme jongen bent ;)

Nouja, gelukkig hoef je geen rocketscientist te zijn om in te zien dat zo'n ruk niet echt bevordelijk is voor je biceppezen.. maar achja, soms ben je wat enthousiast en reckless... shit happens

het is je al vergeven.

Terug
Naar boven