AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Zoals ik al zei gefrustreerde slappelingen en ook zo nu en dan opgefokte spuiters gezien de reacties,En dan hebben we ook nog de kinderen die wat willen zeggen toch wesley.
Erg vermakelijk vanwaar die frustratie eigenlijk? gepest vroeger of een slechte jeugd ofzo.

Ben trouwens erg benieuwd naar dat filmpje van die lift 165kg BP hahaha.
Damn, je slaat de spijker op de kop... :o

Maar maak gewoon eens een filmpje van 200 met een mooie vorm.
Dat zou veel respect afdwingen, dit is te wazig wat je nu liet zien.
Enje vorm was ook heel vreemd, met veel beweging enzo.

http://www.youtube.com/watch?v=VeJBDXLt4Qo

ik zie dat het locken er een beetje raar uit ziet.
1e keer dat ik deze doe. dus is een techniek kwestie. want de kracht zat er wel.
had voor deze set fails bij L+ R

Laatst bewerkt:
Sterk man. :thumb:

Probeer 'em iets meer op je schouder te leggen met 1 kant. Je hebt wel filmpjes van 1h dumbbell presses op youtube waar je het kan zien.

Probeer 'em iets meer op je schouder te leggen met 1 kant. Je hebt wel filmpjes van 1h dumbbell presses op youtube waar je het kan zien.

ik heb dat vaker gehoord maar wat is het voordeel daarvan? verklein je daarmee je ROM oid?

netjes mike! . ik vind de techniek best wel lastig

Anders zweeft de dumbbells en je leg drive word dan opgevangen door je je schouder....Leg hem aan 1 kant op je schouder dan, kan je je volledige leg drive in de push transferen!

Anders zweeft de dumbbells en je leg drive word dan opgevangen door je je schouder....Leg hem aan 1 kant op je schouder dan, kan je je volledige leg drive in de push transferen!

ah nice, thx! hij moet dus echt contact hebben met je schouder om optimaal gebruik te maken van legdrive.

Zodat die dood ligt als bij een push press/log op je borst?
Zelfde reden?

Ziet er best knap uit toch. Misschien gaat het locken wat stabieler als je met je bovenlichaam iets verder kantelt, zodat je je schouder wat makkelijker kan uitduwen, zonder dat je hem weer terug duwt met je nek.

Wat een k*t positie begin je met de press Mike.
Net zoals gezegd zweeft ie nu en heb je minder profijt uit je presses. Gewoon 1 kant van de Dumbbell op je schouders/traps leggen. ;)

zal voor de volgende keer wat youtube filmpjes bekijken.
dan reps proberen te doen met 40.

aangezien me pa de 40 ook nog easy pakte :( en die traint nooit oh

Daar zit meer in Mike!

aangezien me pa de 40 ook nog easy pakte :(

Das een k*t gevoel heh? Had dat in het begin ook toen ik nog met me pa trainde. Hij zei op mijn gewichten mee te trainen en de laatste setjes deed hij dan altijd 10kg meer dan mij. Dacht ik hem ingehaald te hebben deed hij het weer. Toen hij paar weken ziek thuis moest zitten sprong ik een gat in de lucht. Keihard getraint die weken om hem maar voorbij te kunnen streven. Na die weken gingen we weer samen trainen...hij was onder de indruk van de progressie maar deed er nog steeds 10kg bovenop...grrrr Een jaar later waren de rollen eindelijk omgedraait. Die intense drive mis ik sindsdien wel regelmatig. :(

Terug
Naar boven