XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

gaan jullie maar is liggen met 230 kg met spotters(die bijna niks doen) ik heb geen deadwish doe het gewoon de lol dus ook veilig.
Heb het wel is gezien dat iemand een wegtrekker kreeg dan lig je mooi met een zware blessure(of erger) maar het zit de meeste wel hoog zo te zien.
En als jullie zulke grote praatjes ben ik benieuwd naar jullie 200+ filmpjes met spotters hahaha.

Ga toch weg joh clown het is de bedoeling dat de spoters klaar staan om de stang op te vangen niet om te helpen er trekt nu 3 man aan het halter en eentje duwd het gewicht dus 230 delen door 4 is iets minder dan 60kg wat je jij hebt gedrukt whaha

Heb meer respect voor iemand die 80kg zelf bankt dan voor iemand die 230 bankt met 3man hulp.

Zoals ik al zei gefrustreerde slappelingen en ook zo nu en dan opgefokte spuiters gezien de reacties,En dan hebben we ook nog de kinderen die wat willen zeggen toch wesley.
Erg vermakelijk vanwaar die frustratie eigenlijk? gepest vroeger of een slechte jeugd ofzo.

Ben trouwens erg benieuwd naar dat filmpje van die lift 165kg BP hahaha.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei gefrustreerde slappelingen en ook zo nu en dan opgefokte spuiters gezien de reacties,En dan hebben we ook nog de kinderen die wat willen zeggen toch wesley.
Erg vermakelijk vanwaar die frustratie eigenlijk? gepest vroeger of een slechte jeugd ofzo.

Doe nu niet zo dom alsof je op je pik getrapt bent. Wat jij deed slaat gewoon nergens op. Hoe eerder je dat erkent. Hoe eerder je weer echt kunt gaan bankdrukken en echte progressie kunt boeken ;)

Doe het een keer in een power rack ofzo, of met goede spotters (laat ze met hun handjes van de barbell af blijven maar er wel dicht in de buurt van houden), en dan vermijd je al dit gezeik. Je bench vorm is niet zo mooi en ik denk dat je er nog wel een stuk meer uit kan halen.

Doe nu niet zo dom alsof je op je pik getrapt bent. Wat jij deed slaat gewoon nergens op. Hoe eerder je dat erkent. Hoe eerder je weer echt kunt gaan bankdrukken en echte progressie kunt boeken ;)
Msch dat ie niet 230 liftte maar zeker wel 200. Die jongens staan niet 30kg omhoog te sleuren.

Maakt niet uit of je nu 2,5 of 30kg te veel aan de stang hangt. spotters moeten gewoon van de barbell afblijven als je bezig bent. Al helpen ze maar 1kg dan is dat al 1 te veel en is de lift ongeldig.

Wou dat wanneer ik er 230 kg aan hang me vriendin genoeg is om te spotten... Die helpt nooit meer dan 40kg bij een 1rm deadlift spot attempt... Is toch dan 190kg zelf!!

Maakt niet uit of je nu 2,5 of 30kg te veel aan de stang hangt. spotters moeten gewoon van de barbell afblijven als je bezig bent. Al helpen ze maar 1kg dan is dat al 1 te veel en is de lift ongeldig.
Ja en doping is ook verboden op wedstrijden. :rolleyes:

Ja en doping is ook verboden op wedstrijden. :rolleyes:

irrelevant in edgar's geval of hij gebruikt of niet. Als ik train en 1rm's zet zit er ook geen spotter aan en als het failt valt het op vangers of iets anders. Er zitten geen spotters constant aan mijn stang die mee tillen.

:roflol:!

Kant filmpje van die Edgar niet zien maare,een spotter helpt echt zo maar 15 tot 25kg mee!
Vooral de kreet: Ik deed maar met 2 vingers.
20kg is in zo'n geval niets.De spotter "schrikt" van de mogelijke fail van de presser, en als bijna in een reflex pak je dan die stang.

gaan jullie maar is liggen met 230 kg met spotters(die bijna niks doen) ik heb geen deadwish doe het gewoon de lol dus ook veilig.
Heb het wel is gezien dat iemand een wegtrekker kreeg dan lig je mooi met een zware blessure(of erger) maar het zit de meeste wel hoog zo te zien.
En als jullie zulke grote praatjes ben ik benieuwd naar jullie 200+ filmpjes met spotters hahaha.
Deze post vind ik nog veel erger dan dat filmpje wat je hier poste. Het geeft aan dat je totaal op de verkeerde manier met deze sport bezig bent. Laat je ego de volgende keer gewoon thuis want die zit echte progressie in de weg.

Maar hij zegt wel dat hij filmpjes van ons wilt zien waarin wij 200+ benchen MET spotters :D

Mc...zullen we eens een team effort gaan doen? Ik bench dan 140ish kg en jij deadlift de overige 90kg. Dan nog 2 spotters aan de zijkanten die elk 80ish zercher squaten en dan gaat het helemaal goed komen :D

Ik begrijp wel dat het voor de veiligheid is. Want zonder spotters breekt hij doormidden, want die stang valt dan direct op zn borstkas.

Whaha weggooier

Welke wedstrijden doe je mee dit jaar dan schrijf ik me ook in.
Zal ik laten zien wat dit kind allemaal kan ;)

Ik begrijp wel dat het voor de veiligheid is. Want zonder spotters breekt hij doormidden, want die stang valt dan direct op zn borstkas.

als je echt op dat niveau zit.
zal de bar echt niet ineens naar beneden vallen. je zult het dan nog geconcentreerd kunnen laten zakken

of op zijn minst even op zijn plek stil houden en dat de spotters ingrijpen.

En qua rellen...ach we moeten wat om leven in de brouwerij te houden :D

Mc...zullen we eens een team effort gaan doen? Ik bench dan 140ish kg en jij deadlift de overige 90kg. Dan nog 2 spotters aan de zijkanten die elk 80ish zercher squaten en dan gaat het helemaal goed komen :D
Misschien als nieuw strongman event?

als je echt op dat niveau zit.
zal de bar echt niet ineens naar beneden vallen. je zult het dan nog geconcentreerd kunnen laten zakken
Op dat niveau zit Edgar nog niet.

Terug
Naar boven