AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dankje voor je comment!
Ja het was even een gedoe met het stappen doordat ik niet wou dat ik tegen de rack aankwam in de bottom positie. :)
Ja ik merk wel dat ik veel naar voren leun, zou dat met de barpositie te maken hebben?
Ik ga het weer uitproberen om de bar lager te leggen, thanks!

ja want hoe lager de stang hoe makkelijker je rug recht blijft als je de stang hoger in nek legt duik je sneller voorover.

4
Je staat wel erg lang met die stang op je nek voor je de buiging maakt

Verder vind ik de lift er wel ok uitzien voor een lift die tegen je max aanzit, maar je rug bolt wel als ik het goed zie. Als je daar bij lichtere gewichten ook last van hebt zou ik zeker wel wat aan je flexibiliteit doen.

Ja dat werd me ook gezegd. Ik wou me positie eerst goed hebben voor ik begon maar inderdaad kost me kracht en energie.
Lichtere gewicht heb ik er geen last van van het bollen:

http://www.youtube.com/watch?v=trCsRiM_WQs&fmt=18

Als je refereert naar me bovenrug dan zal dat te maken hebben met het ophoping van het vet. :p
Ik kan geen rechte bovenrug (anatomisch gezien) maken.

Laatst bewerkt:
kom op dude... wel touchen? een centimeter...? je ziet het filmpje zelf toch ook... dit is je 2e rep op zen laagst:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je moet het zelf weten natuurlijk, maar ga gewoon touchen. zo hou je jezelf voor de gek.

het lijkt wel of iedereen dat graag doet bij benchen en dan nog pissig word ook als ze geconfronteerd worden met de feiten, jij komt ook al fel reageren @ wesley alstie gewoon zegt hoe het zit...

dit is de pl sectie, hier word waarde gehecht aan full rom lifts.

Je hebt het echt geanaliseerd zie ik :eek:
Volgende keer stang op de borst of geen rep, komt in orde.

ik maak graag tijd vrij voor de medemens

@ Mino, gebruik wat meer hams en glutes.

Ondertussen 180x10 gedaan. Next time 200 eens aanvallen met die baar.

Ondertussen 180x10 gedaan. Next time 200 eens aanvallen met die baar.

Ben pas begonnen met deadliften omdat ik altijd schrik had voor blessures in de onderrug - heb daar in het verleden wel last van gehad. Als ik deze goodmornings zie dan lopen de rillingen al over mijn lijf :o
Sterk werk kerel.

Je zou G-men eens in het echt moeten tegenkomen. De gym eigenaar komt hem gewoon zijn koffie achterna brengen.. Zo'n beescht is het;)

@ Biejest, volgens mij is het bankje ook te hoog. Je voeten komen nauwelijks aan de grond, en dus een beetje onstabiel.

Volgende keer eens testen of ik met dat bankje mijn voeten plat op de grond krijg. Erg stabiel is het inderdaad niet. In de homegym moet ik roeien met de riemen die ik heb momenteel.

Volgende keer eens testen of ik met dat bankje mijn voeten plat op de grond krijg. Erg stabiel is het inderdaad niet. In de homegym moet ik roeien met de riemen die ik heb momenteel.

Gewoon schijven of matten onder je voeten zetten zodat die wat hoger staan.

Gewoon werken met een hoogte van het bankje dat binnen de reglementen valt. ;)

Schijven zal ik dan eens proberen. thanks

of eens uitkijken naar een fatsoenlijk bankje zodra mijn budget het toelaat... Wat ik nu heb is maar een dun ding, lichtgewicht materiaal,...
Barbarian Line FTW
Lengte: minimaal 122cm
Breedte: 29-32cm
Hoogte: 42-45cm :thumb:

Mooi vloertje :D

Lekkere log en loadrace, met de 240 is het alleen nog oppassen qua techniek hehe leek net een SLDL. :p

Terug
Naar boven