- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Lekkere log en loadrace, met de 240 is het alleen nog oppassen qua techniek hehe leek net een SLDL.![]()
een SLDL is helemaal anders

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere log en loadrace, met de 240 is het alleen nog oppassen qua techniek hehe leek net een SLDL.![]()

Nice Sanca, maar je deadlift ziet er wel niet goed uit

goed bezig Sanca !! axle 240 deaden log weer 100 gepakt !!
komt zeker door je nieuwe vloertje !! sterk man !

Nice Sanca, maar je deadlift ziet er wel niet goed uit
lekker vloertje idddie 240 gaat rap omhoog, alleen zou wel proberen iets meer legpower erin te gooien. desalniettemin heel goed bezig!

een axle deadlift ziet er nooit echt heel mooi uit, laat staan een max poging (die dan nog eens hoger lag dan zijn regular deadlift)![]()

Rond de jaarwisseling miste ik de 240 nog bij Tito en heb daarna niet meer gemaxt. Het feit dat ik buiten mn barbell niet zo gecontroleerd moet laten zakken als op mn zolder zal ook wel meespelen in't feit dat ik nog niet alles uit mn DL heb kunnen halen, de grootste PR's heb ik altijd op verplaatsing neergezet -> vanaf nu dus zoveel mogelijk buiten gaan deadliften 
Volgens mij praat hij gewoon Corpaul na van in het andere topic![]()

Max poging is nooit mooi is focking lomp excuus, epische vorm van goed praten.