MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

DL gaat nog easy, man! Binnenkort 250?

goed bezig Sanca !! axle 240 dead :eek: en log weer 100 gepakt !!
komt zeker door je nieuwe vloertje !! sterk man !

Nice Sanca, maar je deadlift ziet er wel niet goed uit

lekker vloertje idd :D die 240 gaat rap omhoog, alleen zou wel proberen iets meer legpower erin te gooien. desalniettemin heel goed bezig!

Haha. goed bezig Sanca! sterk

een axle deadlift ziet er nooit echt heel mooi uit, laat staan een max poging (die dan nog eens hoger lag dan zijn regular deadlift) ;)

normale barbell zal nu dan toch ook wel 240+ zijn?

240 kg deadliften is wel een beetje de trend hier op dbb lijkt het wel.

Ben er dik tevreden over, vrouwtje praat ook al over dikke BBQ's in de zomer op het nieuwe terras, it's a win-win situation :D

Lekkere log en loadrace, met de 240 is het alleen nog oppassen qua techniek hehe leek net een SLDL. :p

Thanks

Zie onder...

Volgens mij praat hij gewoon Corpaul na van in het andere topic :roflol:

DL gaat nog easy, man! Binnenkort 250?

Hope so!

goed bezig Sanca !! axle 240 dead :eek: en log weer 100 gepakt !!
komt zeker door je nieuwe vloertje !! sterk man !

Thanks man! Ben dik tevreden over mn DL maar beetje teleurgesteld omdat ik de 105 log miste, word hoog tijd :P

Nice Sanca, maar je deadlift ziet er wel niet goed uit

Tips zijn altijd welkom...

lekker vloertje idd :D die 240 gaat rap omhoog, alleen zou wel proberen iets meer legpower erin te gooien. desalniettemin heel goed bezig!

Aight, thanks! "Vroeger" gebruikte ik nog minder benen, is door mn platforms al een stuk verbeterd imo :o

Haha. goed bezig Sanca! sterk

Thanks Big M!

Voor een max attempt vind ik hem nog vrij netjes.

Thanks! Voelde alsof er zeker nog meer inzat maar mn training werd brutaal onderbroken

een axle deadlift ziet er nooit echt heel mooi uit, laat staan een max poging (die dan nog eens hoger lag dan zijn regular deadlift) ;)

:)

normale barbell zal nu dan toch ook wel 240+ zijn?

:dunno: Rond de jaarwisseling miste ik de 240 nog bij Tito en heb daarna niet meer gemaxt. Het feit dat ik buiten mn barbell niet zo gecontroleerd moet laten zakken als op mn zolder zal ook wel meespelen in't feit dat ik nog niet alles uit mn DL heb kunnen halen, de grootste PR's heb ik altijd op verplaatsing neergezet -> vanaf nu dus zoveel mogelijk buiten gaan deadliften :D

Laatst bewerkt:
Max poging is nooit mooi is focking lomp excuus, epische vorm van goed praten.

idd heb meer naar dat wijffie gekeken dan naar jouw....rare fail man...iets meer door persen!

iets rustiger zakken ook.. helpt wat meer spanning op te bouwen. nu pleur je bijna door de grond heen

Iets te ver naar voren gebogen, dan red je het niet meer. :p

haha nette squats jammer van die fail hoort erbij

Terug
Naar boven