AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Volgensmij moest iemand de trein halen:P ,Of waren het speedsquats xD

Je core wat sterker maken waardoor je niet zo snel voorover buigt.En het lijkt of je wel een eindje moet lopen met het gewicht.

idd heb meer naar dat wijffie gekeken dan naar jouw....rare fail man...iets meer door persen!

Doordat ik te ver naar voren boog viel ik bijna voorover en moest ik dus weer terug zakken.

iets rustiger zakken ook.. helpt wat meer spanning op te bouwen. nu pleur je bijna door de grond heen

Ik mag idd wel iets rustiger zakken ja.

Volgensmij moest iemand de trein halen:P ,Of waren het speedsquats xD

Valt wel mee toch:P

Je core wat sterker maken waardoor je niet zo snel voorover buigt.En het lijkt of je wel een eindje moet lopen met het gewicht.

Gewoon meer squatten dus. Ja ik moet idd wel redelijk ver naar achteren lopen. De ondergrond in het rek namelijk is niet overal gelijk, waardoor ik dus liever buiten het rek ga staan.

breder staan dan kan je iets meer naar voor hangen, of gewoon niet naar voor hangen en je rug zo recht mogelijk houden

Leuke fail :p dat wijf lacht gewoon met je
'k zou der wel hitten zo op het eerste zicht!

Die gasten daarachter :roflol: moet je ze nou kijken nadat je zojuist 150kg heb gesquat :roflol:

Mooie squat :P jammer van de fail

haha mooi filmpje ondanks je fail, maar krijg je geen gezeik als je de baar laat vallen in zo'n gym (ziet er uit als een healthcenter)?

Volgende keer die chick ff laten spotten :wanker:

Ja het kan schade aanbrengen op je ruggenwervels.

• Like
Waarderingen: wwe
Ziet er imo niet zo gezond uit :o

• Like
valt reuze mee...rechter zou kunnen, maar zolang je spanning houd geen probleem

• Like
Volgens mij heb je te weinig spanning in je bovenlichaam bij bepaalde pulls. Goed spanning op je borst zetten en schouders meer naar achteren en dus rug recht houden.

• Like
Ik vind het niet zo heel erg eerlijk gezegd. Het kan beter, maar zo slecht is het nou ook weer niet.

150kg

165kg fail :roflol:

Bij de wat zwaardere gewichten val/buig ik voorover, waardoor ik heel overdreven gezegd op me tenen ga staan, hierdoor kan ik niet goed weg drukken met me hakken.(hierdoor faal ik ook) Iemand enig idee wat de oorzaak is? Hams niet lenig genoeg?

Flexibeler worden in je heupen (en enkels) heeft mij erg geholpen..

Bij sommige reps lijkt de onderrug te kronkelen ofzo, lijkt me niet zo best maar ik kan ook fout zijn

Dat valt heel goed mee. Onderrug is wel af en toe bol en dat lijkt mij een pak gevaarlijker.

• Like
De wervels kunnen wel wat hebben maar het kraakbeen is elastisch en drukt iets in aan de binnenkant van de wervel,doe je dit vaak genoeg dan komen de problemen vanzelf.
Voor de rest heel goed vooral met jou lichaams gew is dit toch een heel gew 175kg en wordt over de jaren wel meer.

• Like
Thnx voor de reacties. Ik zou mn rug het liefst wel iets rechter hebben. Zijn er dingen waar ik op kan letten om dat te bereiken? Ik ga nu ook regelmatig mn dl filmen.
Die 6x175 was trouwens een pr;)

edit: Ik heb trouwens nergens last van ofzo, ook na de lift niet. Mn rug voelt 'sterk'.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven