AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goeie lifts kerel. Techniek valt echt nog wel mee. Eerste aantal reps houd je je rug wel zo goed als recht en de laatste gaat het wat minder. dus je weet wat je moet doen. Genoeg spanning op die hams bij de start, kont goed achteruit en borst vooruit :)
Gaat goed zo ;)

• Like
Waarderingen: wwe
ik denk dat je 3 of 4 reps beter had kunnen doen en allicht wat meer pauze er tussen. die laatste 2 reps ga je je techniek vernken zo lijkt het.
desalniettemin zeer sterk voor je bw

• Like
  • Like
1e rep gewoon goed
laatste rep aardig goed
rest was minder en had je elke keer dat de onderrug niet recht stond omdat je bekken naar onder gekanteld waren en daarom die bolling elke rep hebt. je kont was ook lager.

zou voor elke rep gewoon opnieuw positioneren alsof het je eerste is en dan komt het goed.

damn, goeie shit man... congrats

damn nice!

****ing netjes jeff... Hij ging makkelijk.. Je gaat al richting de 140!!

Thanks All.

@chewie
Die 140 zou wel mooi zijn.Maar nu gaat het ook echt aankomen op techniek.Zoals je misschien ziet durf ik mijn hoofd niet echt eronder te gooien.Dit is puur iets wat in mijn hoofd zit van een oude schouder blessure.

die durf/mentale problematiek hebben we allemaal vroeg of laat. just another barrier to be crushed :D

nieuw pr erbij (+25 op oude van 13 februari) ik denk zelf dat ie NET parallel is. iets dieper zou beter zijn gweest
http://www.youtube.com/watch?v=eTWe5_q1Nqc

doet het nog niet via deze pagina. ff op klikken, en naar mijn youtube profiel gaan

Laatst bewerkt:
Denk dat ie juist net niet parallel is, het is in ieder geval randje aan.
Vind sideview makkelijker om erover te oordelen to be honest.

ja, sideview gaat helaas niet echt goed in mijn garage.

beoordeel @ bijlage

jaofnee.jpg

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel parallel toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
Scheel niks iig ;) Maar toch beter net een paar extra centimeter dieper te zakken nog :) Verder ziet het er goed uit

Je wraps zitte niet goed ! Kijk bij je knie

Scheel niks iig ;) Maar toch beter net een paar extra centimeter dieper te zakken nog :) Verder ziet het er goed uit
Ja idd, volgende keer iets verder zakken. voor mijn eigen ogen vind ik hem wel parallel. dus tel hem mee.

squat techniek gaat steeds beter laatste tijd heb ik het idee.

Je wraps zitte niet goed ! Kijk bij je knie
Zal eens kijken.
had ze wel uber strak gedaan iig. (had ze vandaag binnengekregen)

iemand nog comments? techniek verbeter punten?

Nvm ik zie hem

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven