Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bij die 130 laat je weer alle spanning gaan . Je legt je goed , unracked em en dan loopt t fout ...

Is het dan niet handig om je bankje voor het rack te zetten? je hebt dan helaas geen vangers als het mis gaat dus dat wordt afrollen.

Hier zat ik al op te wachten :D
Zal het zondag eens opmeten maar denk dat het een centimeter of 3 hoger is dan een DL met schijven.

Ik denk zo'n 6cm een olympische schijf is 45cm doorsnee dus stang zit op 22.5cm,maar vind het toch een hele prestatie hoor vooral ook omdat het raw is en dat scheelt ook al behoorlijk geart zit die wel dik boven de 400kg...

Ik denk zo'n 6cm een olympische schijf is 45cm doorsnee dus stang zit op 22.5cm,maar vind het toch een hele prestatie hoor vooral ook omdat het raw is en dat scheelt ook al behoorlijk geart zit die wel dik boven de 400kg...
Het is nogal een beest ook éh, d'n Jimmy! :D

Sterk kerel!

Het is nogal een beest ook éh, d'n Jimmy! :D

Ik volg de sterksteman wedstrijden al vanaf het begin,dus ik heb al heel wat bigboys mee gemaakt...
En groot wil niet altijd zeggen dat ze super sterk zijn maar Jimmy kan met de besten ter wereld mee draaien en ook verslaan als die een goeie dag heeft.
Maar ik heb ook diep respect voor zulke mannen als G-men en dan vooral ook door zijn lichaamsgew van 105kg en die andere sterke boy van 105kg op dit forum,want ze zijn toch zomaar 40kg en meer lichter als de toppers uit ned.
In verhouding zijn ze ook sterker als je naar hun lichaamsgew kijkt zijn van die spierbundeltjes met een enorme conditie/snelheid wat dan weer in hun voordeel spreekt.
Nou moet g-men zich weer opladen voor de volgende wedstrijd om zich te plaatsen,terwijl de anderen zich nu kunnen gaan voorbereiden/concentreren op de wedstrijd van juli en de onderdelen daarvan.
Hij had bij mij door gegaan want een heleboel mensen vinden het toch mooi zulke mannen erbij.
Maarja het komt niet aanwaaien je moet er wat voor doen en laten...

Echt monsterlijke gewichten:thumbs:

Maar je rug lijkt behoorlijk beroerd voor een set van 2. Maar dat had je zelf ook wel gezien denk ik?

ja technisch kan het nog wat beter maar helaas dat ik het eerste setje niet heb geflimt want die waren technisch beter voor me gevoel maar
ik zal ze volgende keer filmen ;)

Ligt die gore youtube dr nu alweer uit. filmpje werkt weer s niet.

Wat weeg je en hoe lang ben je? Volgens mij ben je vrij lang en niet zo heel zwaar of wel?

Allemachtig sterk Wesley, ben benieuwd ook naar je 1e set. Nu is je onderrug toch ook wel al aan de bolle kant. Heeft het ook met het suit te maken of niet? Ik heb hget idee dat ik pas de laatste keer mijn suit wat door kreeg zeg maar. Als ik straps om doe en dan ga staan is mijn rug wonderbaarlijk krommer als dat ik gewoon zonder straps buk en de stang pak suited.

Allemachtig sterk Wesley, ben benieuwd ook naar je 1e set. Nu is je onderrug toch ook wel al aan de bolle kant. Heeft het ook met het suit te maken of niet? Ik heb hget idee dat ik pas de laatste keer mijn suit wat door kreeg zeg maar. Als ik straps om doe en dan ga staan is mijn rug wonderbaarlijk krommer als dat ik gewoon zonder straps buk en de stang pak suited.

Helaas heb ik die niet gefilmt uhm ja maar technisch kan ie wel beter ik denk dat het wel te maken heeft met het pak maar ik heb geen last van me onderrug dus. en straps gebruik ik om mijn onderarmen wat te ontzien want zonder straps trek ik hem ook wel ;) hoop over een paar weken een 2je of een 3je 300 te posten.

Maar 9mei doe ik ook mee dus zie je daar man.

welk pak heb jij Gijs ook een max DL en welke maat als ik vragen mag

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Wat weeg je en hoe lang ben je? Volgens mij ben je vrij lang en niet zo heel zwaar of wel?

ik ben 1.92 en rond de 120 kg dusja is toch wel aardig wat

Laatst bewerkt:
Een Fusion maat 34.

Terug
Naar boven