chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
[Link niet meer beschikbaar][/URL][/URL]
Wel parallel toch?
Hier zie je gewoon een deel van je knie, of zie ik dat verkeerd ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar][/URL][/URL]
Wel parallel toch?
Hier zie je gewoon een deel van je knie, of zie ik dat verkeerd ?
Misschien heb je deze al wel is gezien, maar in het andere geval heel behulpzaamik zie het ja, is zeker mijn knie want het lichte gedeelte van de wraps is iets donkerder.

Waarom doe je ze dan niet full? Ben je van het twijfelverhaal af. Of wil je wedstrijden oid gaan doen?Ja idd, volgende keer iets verder zakken. voor mijn eigen ogen vind ik hem wel parallel. dus tel hem mee.
squat techniek gaat steeds beter laatste tijd heb ik het idee.
Zal eens kijken.
had ze wel uber strak gedaan iig. (had ze vandaag binnengekregen)
iemand nog comments? techniek verbeter punten?

dat hondje speelt met zn levennieuw pr erbij (+25 op oude van 13 februari) ik denk zelf dat ie NET parallel is. iets dieper zou beter zijn gweest
http://www.youtube.com/watch?v=eTWe5_q1Nqc
doet het nog niet via deze pagina. ff op klikken, en naar mijn youtube profiel gaan

Te weinig overlap in je wraps.Zal eens kijken.
had ze wel uber strak gedaan iig. (had ze vandaag binnengekregen)
iemand nog comments? techniek verbeter punten?
Zal hem eens kijken. ik had van een andere gebruik gemaakt.Misschien heb je deze al wel is gezien, maar in het andere geval heel behulpzaam
http://www.youtube.com/watch?v=MCfruLGBv-0
Ik train met als doel om sterker te worden voor Strongman, weet dus eigenlijk niet wat ik het beste kan doen.Waarom doe je ze dan niet full? Ben je van het twijfelverhaal af. Of wil je wedstrijden oid gaan doen?
njah, een 45 minuten later stonden de afdrukken nog in me benenhelemaal full met strakke banden gaat je nauwelijks lukken.
en trouwens dat je ze uberstrak heb gedaan lijkt me sterk mike. een powerliftcoach liet eens het verschil voelen tussen losse banden tot medium banden en echt strakke banden. bij die laatste kreeg ik zowat tranen in me ogen en kon hij het wrappen niet afmaken![]()

hehe

dan tel ik hem niet mee als officieel pr voor me stats, dan maar 5kg eraf want de 170 was wel iets dieper denk. had de 160 en 170 ook gefilmd. maar me camera was leeg en viel uit voor de squat nog helaas.Te weinig overlap in je wraps.
Je rechter knie naar buiten duwen, die zie je nu een beetje naar binnen vallen en zo gebruik je niet optimaal je wraps.
Het is net geen quad parallel maar zeker een flinke squat. Sterk Mike.
lees ^ik denk dat ie net boven parallel is eerlijk gezegd![]()

Dacht dat het iets was in de aard van: papa uw hoofd werd zo rood als een tomaat![]()
ook niceHier zat ik al op te wachtenHet is geen volledige dl maar een partial dl maar toch knap van jimmy....