XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ja idd, volgende keer iets verder zakken. voor mijn eigen ogen vind ik hem wel parallel. dus tel hem mee.

squat techniek gaat steeds beter laatste tijd heb ik het idee.

Zal eens kijken.
had ze wel uber strak gedaan iig. (had ze vandaag binnengekregen)

iemand nog comments? techniek verbeter punten?
Waarom doe je ze dan niet full? Ben je van het twijfelverhaal af. Of wil je wedstrijden oid gaan doen?

helemaal full met strakke banden gaat je nauwelijks lukken.

en trouwens dat je ze uberstrak heb gedaan lijkt me sterk mike. een powerliftcoach liet eens het verschil voelen tussen losse banden tot medium banden en echt strakke banden. bij die laatste kreeg ik zowat tranen in me ogen en kon hij het wrappen niet afmaken :o

ik denk dat ie net boven parallel is eerlijk gezegd :)

Zal eens kijken.
had ze wel uber strak gedaan iig. (had ze vandaag binnengekregen)

iemand nog comments? techniek verbeter punten?
Te weinig overlap in je wraps.

Je rechter knie naar buiten duwen, die zie je nu een beetje naar binnen vallen en zo gebruik je niet optimaal je wraps.

Het is net geen quad parallel maar zeker een flinke squat. Sterk Mike.

Misschien heb je deze al wel is gezien, maar in het andere geval heel behulpzaam :)

http://www.youtube.com/watch?v=MCfruLGBv-0
Zal hem eens kijken. ik had van een andere gebruik gemaakt.

Waarom doe je ze dan niet full? Ben je van het twijfelverhaal af. Of wil je wedstrijden oid gaan doen?
Ik train met als doel om sterker te worden voor Strongman, weet dus eigenlijk niet wat ik het beste kan doen.

helemaal full met strakke banden gaat je nauwelijks lukken.

en trouwens dat je ze uberstrak heb gedaan lijkt me sterk mike. een powerliftcoach liet eens het verschil voelen tussen losse banden tot medium banden en echt strakke banden. bij die laatste kreeg ik zowat tranen in me ogen en kon hij het wrappen niet afmaken :o
njah, een 45 minuten later stonden de afdrukken nog in me benen :P

dat hondje speelt met zn leven:D
hehe :roflol:

Te weinig overlap in je wraps.

Je rechter knie naar buiten duwen, die zie je nu een beetje naar binnen vallen en zo gebruik je niet optimaal je wraps.

Het is net geen quad parallel maar zeker een flinke squat. Sterk Mike.
dan tel ik hem niet mee als officieel pr voor me stats, dan maar 5kg eraf want de 170 was wel iets dieper denk. had de 160 en 170 ook gefilmd. maar me camera was leeg en viel uit voor de squat nog helaas.
toen lader erbij gepakt.

overlappen, nog meer over elkaar dus? zo lang zijn die wraps ook niet he

ik denk dat ie net boven parallel is eerlijk gezegd :)
lees ^

over een tijdje pak ik de 180 wel iets dieper :D

Je moet je benen ook volledig strekken als je de wraps aanbrengt, is niet gebeurd. Anders zou je niet met licht gebogen benen stappen ;)

Jimmy met een 390kg DL.
Grappige was dat dit een verplichte lift was.
Had 380 gefilmd wat al een pr was, maar het filmpje was corrupt.
Nou dan maar 390 proberen voor een nieuw filmpje hé :D

http://www.youtube.com/watch?v=MPRtusC6KHU

nice!
en +1 voor het papa-geroep daarna.. kreeg die op z'n donder dat ie niet zo moest vloeken? :roflol:

Dacht dat het iets was in de aard van: papa uw hoofd werd zo rood als een tomaat :P

Nice effort :) Volgende keer gewoon 400!

Nice!
Zit wel denk ik meer in. :eek:

Het is geen volledige dl maar een partial dl maar toch knap van jimmy....

impressive Jimmy !

Terug
Naar boven