MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gvd 320 had ie ook wel getrokken denk ik.

pfff fock man.. die ivo gaat hard op de de deadlift! 320-325 soon in the pocket!

Hoe gaat de rest met hem?

en nu nog een 320 deadlift !!!!!

Sanca zegt

-Ivo, daar zit nog meer in

-Gijs, ****ing brutale shit

goddamn... ivo is beestig.. met die opbouw ff zo mooi 315 pullen

dat is minimaal 330 RPB-style lift :D

Laatst bewerkt:
Hondsbrutaal die Ivo, flinke triceps ook. Ik denk dat zijn huidige kapsel ook zeker bijdraagt aan de deadlift gains.

sicke log en yoke G-men

vandaag even rustig techniek dag en even gefilmd om me vorm eens goed te analyseren.
graag commentaar op techniek dus

8setjes squat gedaan op techniek en heb gevoel alsof de vorm wel aardig is
kan mss net wat lager, maar buig ik niet teveel voorover?
View My Video

DL opgebouwd, eerste setje om kijken of set up wel ok is.
View My Video

View My Video
laatste setje viel toch zwaar en is beetje slordig (beweeg nog al veel als een spast zie ik :o)
maar als ik ME training heb ziet het er zo ongeveer uit, als ik moeilijk omhoog kom kan ik nog vrij veel uit me onderrug halen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

@ je squats: dieper inderdaad, de 3e zelfs ver boven par... als het setjes op techniek zijn dan kan je daar dus juist mooi aan werken. volgens mij squat je low bar? dus dat voorover buigen is dan niet meer dan logisch, vind ik er totaal niet storend uitzien... het is pas een ander verhaal als het goodmornings worden

@ je deadlifts: zien er best nice uit, alleen begin je met je schouders voor de bar, die moeten naar achter... wat voor jezelf ook makkelijk is is denken dat je naar achter pulled en niet recht omhoog ;)

ziet er trouwens uit als een mooie gym

bedankt voor commentaar
ik denk dat ik gewoon 1x per week zwaar blijf squaten en dan 2-3x licht om techniek erin te forceren. het probleem is ligt namelijk vooral bij de 80% en hoger van max. dan krijg ik het gewicht wel omhoog maar ga ik gauw scheef en meer met links afzetten.

en de deadlifts, zijn die 'wel aardig voor een ME'
of is het wel prima als ik elke week met deze vorm train.

Die banden van die deadlift zien er stoer uit.

Hadden ze je niet beter op een stapel brandhout kunnen zetten voor een nog hoger hardcore gehalte? :D

Mooi gedaan Johan.

"Kijk es aan, op de' schouders... als een oermens" :D

Mooie filmpjes & prestaties.

Sterke prestaties. Volgens mij ben je na zo'n wedstrijd echt wel kapot :-)

prima toch?

Terug
Naar boven