Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Boks ouwe!

Ziet er prima uit, kan moeilijk zien echter of je ook wel locked met je glutes. Het lijkt of je de voorkeur geeft aan het locken door middel van achterover leunen. Als je de glutes goed aanspant aan het einde van de beweging komt het lichaam vanzelf tot lock. Alleen de schouders trek je wat naar achteren om het compleet te maken.

Hehe, boks

Ik sta aan het einde van mijn lift rechtop dus neem aan datie dan gelockt is
prima vorm man en der zat nog wel 1 of 2 repjes in de tank zo te zien.

Bedankt Frenkpie
Ik had het hier al erg zwaar mee:o

enige opmerking die ik heb is je nek. die kun je het beste gewoon in het verlengde van de rug laten. zo kijk je meer een paar meter voor je op de grond. stuk gezonder voor je nek wervels. voor de rest prima uitvoering zoals boven al gezegd.
Ik snap wat je bedoeld maar ik merk wel dat het voor mij makkelijk is om mijn rug zo te houden als in het filmpje als ik omhoog kijk. In mijn deload week zal ik eens kijken hoe het voelt als ik mn nek anders hou.

Thanks!!

Je moet altijd kijken naar de richting waar je naar toe wilt met het gewicht met deadlift is dit omhoog dus gewoon omhoog blijven kijken.

Het is gewoon prima hoe je trekt niets op aan te merken.

bedankt wes!
Die DL ziet er imo stukken beter uit dan in je vorig filmpje, keep it up :thumbs:
:)

Ik heb ff moeten zoeken wat er precies mis was op 0:24 maar je lijkt daar een x te maken met je benen, let daar mee op ;)

Wat bedoel je met die x die ik met mn benen maak?

Nogmaals, ik ben erg blij dat ik min techniek zo heb kunnen verbeteren. Sowieso gaat deadliften erg lekker. Als ik ooit weer top zal ik wel aardig wat voorruit zijn denk ik!

een neutrale nek positie is altijd beter...
bij een stiff legged deadlift ga je toch ook niet voor je uit kijken en je nek vernken? Nee je nek is neutraal en je kijkt naar de grond zodra je voorover gebogen staat.
bij squat ga je toch ook niet naar boven staren? Dan duw je de nek achteruit in de stang en kijkt neutral een paar meter voor je uit op de grond.

Je moet met squat iets omhoog kijken zo hou je de positie waarin je start.

Kijk maar naar de squat en deadlift filmpjes van Wimwam op youtube. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=71jKGJ1viUk

Je moet met squat iets omhoog kijken zo hou je de positie waarin je start.

Kijk maar naar de squat en deadlift filmpjes van Wimwam op youtube. ;)
Moet ik nou om het tegendeel te bewijzen een filmpje posten van iemand die schuin naar beneden kijkt???

Er zijn wel mensen die omlaag kijken, maar het is gewoon wel gemakkelijker om je positie vast te houden als je omhoog kijkt. Een goede tip, geen must.

Inderdaad. Niks moet, geen must.

Ik vind recht naar voren kijken het fijnst.

Ik kijk altijd een beetje om me heen of er nog iets leuks rondloopt.

Dan hebben jullie het beter getroffen dan mij. Daar komen alleen een paar hoofddoekjes voorbij gelopen haha

Wat is dit nou weer voor BS.
WTF maakt het nou uit welke kant je op kijkt?
T gaat er toch om of een lift mooi dan wel zwaar is.

Roundback scared cat hitchen is geen probleem,maar als je niet schuin omhoog kijkt is het mis..

als je naar beneden kijkt zul je sneller een good morning maken. die squats van mark ripperteen lijken ook meer op een good morning dan op een squat.

Wat boeit het welke kant je op kijkt? Als je form maar goed is en als het maar goed aanvoelt bij je lijkt mij...
Net zoiets als diep zakken bij DL, iedereen heeft zn eigen voorkeur.

Snap je het gewoon niet?

knees buckle in

hilarisch commentaar bij die 310kg en hilarisch nonchalante spot van choppert bij de sfeerimpressie.

je bent behoorlijk sterk aan het worden frank, dat wordt nog wat op muscle beach

Terug
Naar boven