XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Netjes lennart , ik denk dat die onderrug blessure gewoon pech is :)

Misschien dat sommige van julle je herinneren dat ik een paar weken geleden een dl filmpje plaatste. Ik kreeg behoorlijk veel reacties. Ik zelf vond dat mn techniek wel iets beter kon en heb er aan gewerkt. Ik vind mijn techniek nu erg goed, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7x170 deadlift @76,5 kg bw

http://www.youtube.com/watch?v=mOUEUzdMsMo

Boks ouwe!

Ziet er prima uit, kan moeilijk zien echter of je ook wel locked met je glutes. Het lijkt of je de voorkeur geeft aan het locken door middel van achterover leunen. Als je de glutes goed aanspant aan het einde van de beweging komt het lichaam vanzelf tot lock. Alleen de schouders trek je wat naar achteren om het compleet te maken.

• Like
Waarderingen: wwe
prima vorm man en der zat nog wel 1 of 2 repjes in de tank zo te zien.

• Like
enige opmerking die ik heb is je nek. die kun je het beste gewoon in het verlengde van de rug laten. zo kijk je meer een paar meter voor je op de grond. stuk gezonder voor je nek wervels. voor de rest prima uitvoering zoals boven al gezegd.

• Like
Ziet er netjes uit!

• Like
enige opmerking die ik heb is je nek. die kun je het beste gewoon in het verlengde van de rug laten. zo kijk je meer een paar meter voor je op de grond. stuk gezonder voor je nek wervels. voor de rest prima uitvoering zoals boven al gezegd.

Je moet altijd kijken naar de richting waar je naar toe wilt met het gewicht met deadlift is dit omhoog dus gewoon omhoog blijven kijken.

Het is gewoon prima hoe je trekt niets op aan te merken.

Laatst bewerkt:
  • Like
Die DL ziet er imo stukken beter uit dan in je vorig filmpje, keep it up :thumbs:

• Like
Bolton is een zeer ervaren deadlifter met een hoop verstand erover. Dat wil niet zeggen dat het goed voor een beginner is.

Bolton kijkt voor zich, Konstantinovs naar beneden, Benedikt Magnusson naar beneden.. En wie moet je nou na apen?
Geen, ieder heeft z'n eigen ding en op een latere stadium is de ene techniek beter voor jou als de ander.

Laatst bewerkt:
Wat ik daarmee bedoel, is dat de één zijn techniek, hoeft nog niet goed te zijn voor een ander.

een neutrale nek positie is altijd beter...
bij een stiff legged deadlift ga je toch ook niet voor je uit kijken en je nek vernken? Nee je nek is neutraal en je kijkt naar de grond zodra je voorover gebogen staat.
bij squat ga je toch ook niet naar boven staren? Dan duw je de nek achteruit in de stang en kijkt neutral een paar meter voor je uit op de grond.

Wat ik daarmee bedoel, is dat de één zijn techniek, hoeft nog niet goed te zijn voor een ander.

Bolton kijkt voor zich, Konstantinovs naar beneden, Benedikt Magnusson naar beneden.. En wie moet je nou na apen?
Geen, ieder heeft z'n eigen ding en op een latere stadium is de ene techniek beter voor jou als de ander.

Je hebt niels z'n post goed opnieuw geformuleerd

Misschien dat sommige van julle je herinneren dat ik een paar weken geleden een dl filmpje plaatste. Ik kreeg behoorlijk veel reacties. Ik zelf vond dat mn techniek wel iets beter kon en heb er aan gewerkt. Ik vind mijn techniek nu erg goed, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7x170 deadlift @76,5 kg bw

http://www.youtube.com/watch?v=mOUEUzdMsMo

Ik heb ff moeten zoeken wat er precies mis was op 0:24 maar je lijkt daar een x te maken met je benen, let daar mee op ;)

• Like
wauter, de man voor deadlift techniek :D

Terug
Naar boven