Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Zoiets dacht ik zelf ook al.. maar vond het toch maar beter om het even te vragen bij de big boys aangezien ik niet weer een blessure wil riskeren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
enige opmerking die ik heb is je nek. die kun je het beste gewoon in het verlengde van de rug laten. zo kijk je meer een paar meter voor je op de grond. stuk gezonder voor je nek wervels. voor de rest prima uitvoering zoals boven al gezegd.
Het is gewoon prima hoe je trekt niets op aan te merken.
Bolton is een zeer ervaren deadlifter met een hoop verstand erover. Dat wil niet zeggen dat het goed voor een beginner is.

)Wat ik daarmee bedoel, is dat de één zijn techniek, hoeft nog niet goed te zijn voor een ander.
Wat ik daarmee bedoel, is dat de één zijn techniek, hoeft nog niet goed te zijn voor een ander.
Bolton kijkt voor zich, Konstantinovs naar beneden, Benedikt Magnusson naar beneden.. En wie moet je nou na apen?
Geen, ieder heeft z'n eigen ding en op een latere stadium is de ene techniek beter voor jou als de ander.
Misschien dat sommige van julle je herinneren dat ik een paar weken geleden een dl filmpje plaatste. Ik kreeg behoorlijk veel reacties. Ik zelf vond dat mn techniek wel iets beter kon en heb er aan gewerkt. Ik vind mijn techniek nu erg goed, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
7x170 deadlift @76,5 kg bw
http://www.youtube.com/watch?v=mOUEUzdMsMo