AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

die 280 gaat vliegen !

Ik sta er ook weer charmant op bij de sfeer-beelden:D

sterk chewie maar het lijkt wel of je ze niet echt lockt?

ik lock toch echt....wat ik wel vaker bij mij denk is dat ik me knieen niet compleet lock, maar voor mijn gevoel gaan die niet verder :P

Je locked al wanneer je recht opstaat en voor powerliften moeten je schouders in recht lijn of voorbij je heupen zijn en dat zie je heir niet, maar dat zit snor :)

Laatst bewerkt:
ik lock toch echt....wat ik wel vaker bij mij denk is dat ik me knieen niet compleet lock, maar voor mijn gevoel gaan die niet verder :P

ja waarsch is het dat, je benen lijken nog wat gebogen.. alsof je een beetje naar voren hangt ofzo. misschien komt het door de bands ook dat het er wat anders uitziet.

zal zeggen kom is mee trainen ;)

Ts a deal!!

Suited of is dat een singlet?
Pas op dat je niet op de lockout teveel gaat slingeren met de barbell, verder ziet het er keurig uit. :thumbs:

Suited of is dat een singlet?
Pas op dat je niet op de lockout teveel gaat slingeren met de barbell, verder ziet het er keurig uit. :thumbs:

Dat is een singlet, raw dus. Ja ik ging scheef naar boven, had van te voren sumo geprobeerd en was niet gelukt, daarom nog beetje moe volgens mij. Zat maar enkele seconden tussen.

Terug
Naar boven