MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat is een singlet, raw dus. Ja ik ging scheef naar boven, had van te voren sumo geprobeerd en was niet gelukt, daarom nog beetje moe volgens mij. Zat maar enkele seconden tussen.

Nice, klopt het was geen ernstige afwijking maar het kan wel eens niet goedgekeurd worden of je verdraait je hand/knie als je te scheef gaat. (iets ala Diesel Weasel) :p

daar keuren ze geen deadlift voor af hoor, het was een vloeiende beweging naar boven :)

hij stond toch stil, trilde niet, hitchte niet, geen tighrighd, oke hij gaat schuin maar voor de rest is het goed, gewoon een goede lift

Als je zakt kun je beter door je heupen buigen in plaats van direct door je knieën :)

waarom?

no lift? Bullshit. Koklyaev deadlift altijd zo. (ook op PL wedstrijden)

Laatst bewerkt:
decent lift gewoon

easy skwats.

Zo Gmen die axle is nog bruter dan ik me voorstelde! Wat een epic ding zeg.

hehe ja het is echt een brutaal ding, zit er over te denken deze zondag hem ook weer even present te hebben bij RPB.

Die deadlift van Mikhail... :bow:
Straps are overrated zullen we maar zeggen.

hehe ja het is echt een brutaal ding, zit er over te denken deze zondag hem ook weer even present te hebben bij RPB.

is er eigelijk iemand anders in die gym die er mee om kan gaan? :D (behalve de mensen die met jou meekomen of course)

Damn Jules, sterke shit kerel, welcome back :D

Terug
Naar boven