XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hahaha

Gaat goed gaat goed! Gaat niet zo goed

XD

http://www.youtube.com/watch?v=AWwqsR7Vq1Y

In mijn log werd er al opgemerkt dat ik erg veel archte en dat Meer vanuit m'n heupen moetenwerken en aan het eind niet je schouders naar achteren doen, maar je heupen naar voren gooien.

Iemand nog andere dingen ?

Zie niet echt iets mis met je rug ofzo...
Misschien iets waar je aan kan werken: met de bar tegen je schenen starten, nu hou je ze wat verder van je af. Op het einde van je lift, schouderbladen proberen tegen elkaar te trekken en glutes aanspannen, dan zou het goed moeten zijn.

Zie niet echt iets mis met je rug ofzo...
Misschien iets waar je aan kan werken: met de bar tegen je schenen starten, nu hou je ze wat verder van je af. Op het einde van je lift, schouderbladen proberen tegen elkaar te trekken en glutes aanspannen, dan zou het goed moeten zijn.

Thanks !

ja, waarom al met rackpulls aan de slag gaan?

Omdat ik in mijn schema steeds kies uit DL/RP/RDL/GM en vandaag had ik een keertje zin in Rackpulls. Maar het onderste deel van lift is toch vooral benen(hamstrings) ?

Lijkt me prima. DIe gast erachter checkt wel steeds je kontje:p

:roflol:

Probeer je polsen onder de bar te houden.

Hier de montage van BK vandaag. Dat brullen doe ik normaal nooit, geen idee wat mij bezielde vandaag :D

Meer info in mn log.

dat benchen is wel erg easy als de scheids zo snel press zegt. lijkt gewoon een touch and go ipv full stop :P

4 beurten? En wat is je gewichtsklasse?

ik haat niet. valt me gewoon op dat die scheids zo snel is vergeleken met de meeste benches in nederland. dan lig je al snel 1-3sec met het gewicht op de borst ipv touch en go.

Mooie prestaties. Ik heb respect voor je lifts en het feit dat je alles zonder suit en dl zonder riem doet. Mooi!

ik haat niet. valt me gewoon op dat die scheids zo snel is vergeleken met de meeste benches in nederland. dan lig je al snel 1-3sec met het gewicht op de borst ipv touch en go.

Ik denk dat het gewoon scheids-afhankelijk is. Mocht van mijn part wel langer hoor, op training wacht ik vaak 2s oid.

Mooie prestaties. Ik heb respect voor je lifts en het feit dat je alles zonder suit en dl zonder riem doet. Mooi!

Bedankt! Maar in vergelijking met mensen als jou vallen mn stats in het niet. Ik moet het hebben van het kiezen van een juist schema, gewoon hard trainen brengt mij helaas geen meter vooruit :). Reden te meer om tevreden te zijn nu ik weer gains maak hehe!

Laat ik hem hier maar even zetten.
Ik weet dat het een stuk boven parallel is, maar op dit moment kan ik niet zonder box dieper en er is geen lager bankje.

Ik heb ook al gehoord dat het toch beter is om even stil te zitten voordat je weer omhoog komt, toevallig deed ik dat de training ervoor wel.
Maar ja, verder nog aanmerkingen?

http://www.youtube.com/watch?v=ToYxRSKDh4c

wide stance of normale ? als je wide stance aanhoud zou ik het bankje tussen je benen zetten en knieen naar buiten duwen en zover mogelijk naar achter gaan zitten niet te ver want dan verlies je de spanning en plof je neer. En zorg dat je niet te ver met het gewicht moet gaan lopen want voordat je begint verlies je dan toch al aardig wat energie

dit is niet echt heel wijd en me knieen druk ik naar buiten maar dat zie je niet echt misschien.
Dat lopen is niet anders, anders sta ik wel erg dicht op dat ding.

Laat ik hem hier maar even zetten.
Ik weet dat het een stuk boven parallel is, maar op dit moment kan ik niet zonder box dieper en er is geen lager bankje.

Ik heb ook al gehoord dat het toch beter is om even stil te zitten voordat je weer omhoog komt, toevallig deed ik dat de training ervoor wel.
Maar ja, verder nog aanmerkingen?

http://www.youtube.com/watch?v=ToYxRSKDh4c
Het is idd verstandig om de spanning van je benen af te halen als je op het bankje gaat zitten, want anders heeft dit totaal geen nut imo.

Terug
Naar boven