Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie niet echt iets mis met je rug ofzo...
Misschien iets waar je aan kan werken: met de bar tegen je schenen starten, nu hou je ze wat verder van je af. Op het einde van je lift, schouderbladen proberen tegen elkaar te trekken en glutes aanspannen, dan zou het goed moeten zijn.
Lijkt me prima. DIe gast erachter checkt wel steeds je kontje![]()

dat benchen is wel erg easy als de scheids zo snel press zegt. lijkt gewoon een touch and go ipv full stop![]()
ik haat niet. valt me gewoon op dat die scheids zo snel is vergeleken met de meeste benches in nederland. dan lig je al snel 1-3sec met het gewicht op de borst ipv touch en go.
Mooie prestaties. Ik heb respect voor je lifts en het feit dat je alles zonder suit en dl zonder riem doet. Mooi!
. Reden te meer om tevreden te zijn nu ik weer gains maak hehe!Het is idd verstandig om de spanning van je benen af te halen als je op het bankje gaat zitten, want anders heeft dit totaal geen nut imo.Laat ik hem hier maar even zetten.
Ik weet dat het een stuk boven parallel is, maar op dit moment kan ik niet zonder box dieper en er is geen lager bankje.
Ik heb ook al gehoord dat het toch beter is om even stil te zitten voordat je weer omhoog komt, toevallig deed ik dat de training ervoor wel.
Maar ja, verder nog aanmerkingen?
http://www.youtube.com/watch?v=ToYxRSKDh4c