Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Netjes man, een 140 log clean easy as pie. Je hebt hem ook lekker hardcore gehouden zie ik.
Haha ja, roest is de beste leermeester!!11

Maarja tis wel een t*ring dikke log zo te zien dus de clean is altijd makkelijker dan met een dunne, neemt niet af dat het knap is en dat ie hem hoogstwaarschijnlijk nog wel had kunnen pressen :)
Dat ik hem had kunnen pressen? :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Tjok en 100 kilo overhead pressen? :roflol:
Haha idd.. :roflol:

Tjok wat press je eigenlijk op de log?100kg al gehaald?Wel jammer dat je em zo easy cleaned en dan (nog) niet kan pressen,dit kapsel gegarandeerd iig al +20kg op alle lifts!

Nee, 100kg nog niet gepressed wat natuurlijk gaar is bij een 90+ MP... Het punt is ook dat ik totaal geen legdrive meer doe als ik heavy weights moet pressen. Dus ik moet denk ik met 90kg ofzo zoveel mogelijk singles doen en dat opbouwen tot ik fatsoenlijke drive heb.

Ik ga de komende weken/maanden focussen op OH en deadlift.

daar gaat het niet om...

het gaat om dit stukje tekst:

Box squats have tremendous advantages over regular squats. These
are as follows.
You do not get as sore from a box squat workout, and you can
recover much faster.
If the box that you are squatting on is below parallel and you
do a thousand squats, they will all be below parallel, regardless of
the weight.

Maar sinds wanneer kunnen je hamstrings meer aan dan je quads?

sinds altijd...

Je Squat meer als dat je Front Squat.. Dezelfde logica. (Front Squat gebruikt voornamelijk quads, resulterend in lagere lifts)

Maar sinds wanneer kunnen je hamstrings meer aan dan je quads?
Nou nou, als je beide spiergroepen geïsoleerd traint, is dat toch meestal niet het geval volgens mij.
Leg extensions doen de meeste mensen zwaarder dan leg curls.

Je Squat meer als dat je Front Squat.. Dezelfde logica. (Front Squat gebruikt voornamelijk quads, resulterend in lagere lifts)
Ja, hallo... ;)
Beetje vreemde redenering hoor. :D

Je kan rustig 3-4x pw squaten als je je intensiteit een beetje in de gaten houdt. Meeste mensen doen toch maar 2x pw squats waarvan 1 ME en 1 DE op een box. Onder PL-totalen van 700 ofzo kan je beter gewoon lekker normaal blijven squaten.

Nou nou, als je beide spiergroepen geïsoleerd traint, is dat toch meestal niet het geval volgens mij.
Leg extensions doen de meeste mensen zwaarder dan leg curls.

Ja, hallo... ;)
Beetje vreemde redenering hoor. :D

Nee want regular Squat gebruik je meer hamstrings als bij de Front Squat. En bij Box Squat gebruik je meer hamstrings als bij regular Squat.
En de volgorde in de meeste gewichten is Box Squat > Regular Squat > Front Squat. :)

Nee want regular Squat gebruik je meer hamstrings als bij de Front Squat. En bij Box Squat gebruik je meer hamstrings als bij regular Squat.
En de volgorde in de meeste gewichten is Box Squat > Regular Squat > Front Squat. :)

Dude , je snapt er geen bal van . Doe dan ook niet alsof je het licht hebt uitgevonden .

???
Sowieso is een regular squat ALTIJD zwaarder of even zwaar dan/als je box squat als je de box even diep zet als je normale squat.

You're jumping to conclusions without knowing all the facts dear Mino. ;)
Ik herinner me nog de Engelsman die ons de cursussen "D.P.I. & C.P.I." gaf, en ons dit steeds maar voor de voeten gooide.

je squat doorgaans minder op een box dan free...

het is ook niet mijn bedoeling om hier een welles-nietes spelletje van te maken. Wat ik wel weet is dat quads tot +- 3xBW aankunnen en hamstrings veel meer.

lalalalala waar het accent ligt bij een box squat is afhankelijk van de hoogte van de box en de stance die je hanteert... dus u trekt 1 verkeerde conclusie afwas

wat je op het einde zegt slaat sowieso nergens op, allicht dat je op een high box meer squat maar een box die even diep als je normale squat (of dieper is) ga je nooit meer op verplaatsen... simpelweg omdat als je ze GOED doet je de stretch reflex uitschakelt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven