MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

grrr :p

At Mike: gebruik gewoon standaard klemmen, zo kansloos als je het niet doet.
Tjok had ze ook niet bij het deadliften bij rep 5 met 200 lazert er aan kant in eens de schijven af -----> weg setje.

allebei rode kaarten grr :p

en jij een rood hemd :roflol:

Mooie sterke Deadlifts Gerrit! :thumb:

Hervee ook goed bezig, maar wat is dat voor een broekje man..? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Oké, het is een kniebroek...
Ik had even een schrikbeeld na het filmpje van je squats. :thumb:

het was dan ook 'mijn' mening dat ze iets dieper mochten ;)

op training squat ik liever duidelijk onder parallel, heb je het alleen maar makkelijker op wedstrijden als je net parallel moet breken :)

Sterke frontsquat, mooi uitgevoerd ook. Pak je hem nou voor je schouderkoppen?

hoe bedoel je voor de schouderkoppen?

ik doe gewoon de crossgrip, dus barbell zo goed als tegen mijn keel, als het dat is wat je bedoelde :p?

Oke duidelijk. Dacht dus dat je ze niet tussen je schouders en keel deed maar tussen je biceps-schouders als het ware. Zag er zo raar uit.:D

ja nu je het zegt ziet het er inderdaad raar uit op het filmpje :p
maar het is gewoon crossgrip ;)

@Gerre

Bij je laatste sumo lift lijkt de bar redelijk ver van je shins af te liggen wat zou kunnen verklaren waarom die lift wat moeizaam ging. Bij de andere 2 lifts ligt de bar wel meer over de mid-foot.

@Hervee
Bij het filmpje van de 130 DL heb ik het idee dat je heupen sneller omhoog gaan dan de bar. Het lijkt meer op een stiff legged DL dan een goed uitgevoerde DL imo. Het loopt niet mooi synchroon.
Als je bij de start-off met je heupen omhoog gaat, dan moet die bar ook omhoog gaan. Het eerste gedeelte is een quartersquat. Het lijkt net of ben je een beetje bang om je schenen te raken;)
Kan ik me ook wel voorstellen met die lange poten:D. En denk om je rug, maar dat wist je al.

Laatst bewerkt:
@Gerre

Bij je laatste sumo lift lijkt de bar redelijk ver van je shins af te liggen wat zou kunnen verklaren waarom die lift wat moeizaam ging. Bij de andere 2 lifts ligt de bar wel meer over de mid-foot.

@Hervee
Bij het filmpje van de 130 DL heb ik het idee dat je heupen sneller omhoog gaan dan de bar. Het lijkt meer op een stiff legged DL dan een goed uitgevoerde DL imo. Het loopt niet mooi synchroon.
Als je bij de start-off met je heupen omhoog gaat, dan moet die bar ook omhoog gaan. Het eerste gedeelte is een quartersquat. Het lijkt net of ben je een beetje bang om je schenen te raken;)
Kan ik me ook wel voorstellen met die lange poten:D. En denk om je rug, maar dat wist je al.

Ik heb inderdaad lange poten en dat hindert wat bij het deadliften. Thanks

@Gerre

@Hervee
mijn schenen stonden iets te ver van de bar ja, waardoor mijn heupen ook verkeerd uitkwamen, dit corrigeer ik in het midden van de lift :)

Volgens mij had je je knieen nog niet volledig gelocked of ligt dat aan mij?

is volledig gelocked hoor ;)

Ziet er allemaal solide uit gerre.

Terug
Naar boven