- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
voor de laatste keer, het is NIET gerrit...
ik heet gert, of zoals iedereen mij noemt: gerre
ok gerrit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heet gert, of zoals iedereen mij noemt: gerre

ik heet gert, of zoals iedereen mij noemt: GERTJEUH
squats en deadlifts zien er que techniek zo goed als perfect uit
squats mogen net iets dieper volgens mij![]()

. En denk om je rug, maar dat wist je al.@Gerre
Bij je laatste sumo lift lijkt de bar redelijk ver van je shins af te liggen wat zou kunnen verklaren waarom die lift wat moeizaam ging. Bij de andere 2 lifts ligt de bar wel meer over de mid-foot.
@Hervee
Bij het filmpje van de 130 DL heb ik het idee dat je heupen sneller omhoog gaan dan de bar. Het lijkt meer op een stiff legged DL dan een goed uitgevoerde DL imo. Het loopt niet mooi synchroon.
Als je bij de start-off met je heupen omhoog gaat, dan moet die bar ook omhoog gaan. Het eerste gedeelte is een quartersquat. Het lijkt net of ben je een beetje bang om je schenen te raken
Kan ik me ook wel voorstellen met die lange poten. En denk om je rug, maar dat wist je al.
mijn schenen stonden iets te ver van de bar ja, waardoor mijn heupen ook verkeerd uitkwamen, dit corrigeer ik in het midden van de lift@Gerre
Bij je laatste sumo lift lijkt de bar redelijk ver van je shins af te liggen wat zou kunnen verklaren waarom die lift wat moeizaam ging. Bij de andere 2 lifts ligt de bar wel meer over de mid-foot.
@Hervee
Bij het filmpje van de 130 DL heb ik het idee dat je heupen sneller omhoog gaan dan de bar. Het lijkt meer op een stiff legged DL dan een goed uitgevoerde DL imo. Het loopt niet mooi synchroon.
Als je bij de start-off met je heupen omhoog gaat, dan moet die bar ook omhoog gaan. Het eerste gedeelte is een quartersquat. Het lijkt net of ben je een beetje bang om je schenen te raken
Kan ik me ook wel voorstellen met die lange poten. En denk om je rug, maar dat wist je al.