AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Erg sterk Johan, erg sterk!

ho maar sanca, 350 !

Techniekfalen zorgt altijd voor +20kg op PRs die je lange tijd niet zal kunnen verbeteren met normale goede techniek waardoor je in een steeds sneller van richting wisselende spiraal komt en 20% op de levensduur van je spine inlevert tot je uiteindelijk net als Simon AKA Snoob AKA lost legend gaat pompen en -40kg BW inlevert en -40% op je totaal en de rest van je leven kreupel doorgaat.

Don't be a b*ch, don't hitch.

2958o6t.jpg

Waarom sta ik er tussen met een niet gehitchte lift? Dat stelt pas teleur!

Ik had hem ooit eens uit een topic geplukt. Ik wist trouwens niet eens wie degene linksonder was, maar nu wel haha.

Laatst bewerkt:
holy **** Sanca !! 350 kg yoke? :eek: sterk

Netjes Johan!!!! Alweer 350.

Damn sterk Sanca! :bow:

HAhaha, wat ben je ook een geweldige faler :roflol: ****ing mooi weer.

Die fails van je zijn instant classics :roflol: Mooie PR!

@Hummer thanks!

ja ik had hem niet goed terug gelegd haha :roflol:

:roflol: mooie fail weer. nette PR verder!

hahaha wat een heerlijke fail:roflol:

Even over de techniek. Leg je die bar wel op je borst of schouders neer? Want anders absorberen je polsen/armen een groot gedeelte van de energie van de "push".
En hou die ellebogen naar voren de hele ROM in plaats van ze zo naar buiten te laten flaren. Want zodra je dat doet zie je meteen die triceps aan de rechterkant inzakken. En natuurlijk zo snel mogelijk naar voren duiken zodra de bar voorbij je hoofd is, maar dat wist je wel.

hahaha wat een heerlijke fail:roflol:

Even over de techniek. Leg je die bar wel op je borst of schouders neer? Want anders absorberen je polsen/armen een groot gedeelte van de energie van de "push".
En hou die ellebogen naar voren de hele ROM in plaats van ze zo naar buiten te laten flaren. Want zodra je dat doet zie je meteen die triceps aan de rechterkant inzakken. En natuurlijk zo snel mogelijk naar voren duiken zodra de bar voorbij je hoofd is, maar dat wist je wel.

thnx voor de tips.
de bar leg ik niet op me borst want die heeft veelste weinig massa om hem op te kunnen leggen. schouders zou misschien kunnen maar ik vind het zo raar aanvoelen? want dan ga je automatisch met je ellebogen naar voren wijzen toch? ziet er een beetje uit als een gewichtheffer.

maar toch zal ik het eens moeten gaan proberen als dat de betere manier is, en er zo uiteindelijk meer gepakt kan worden.

dus tijdens de lift ook ellebogen naar voren drukken? ik probeer ze eigenlijk altijd onder de bar te houden.

hahaha :roflol:

wanneer komt er eens een compilatie filmpje van die jongen zijn fails..? :D

hahahahhahahahahahhahahahahahha

thnx voor de tips.
de bar leg ik niet op me borst want die heeft veelste weinig massa om hem op te kunnen leggen. schouders zou misschien kunnen maar ik vind het zo raar aanvoelen? want dan ga je automatisch met je ellebogen naar voren wijzen toch? ziet er een beetje uit als een gewichtheffer.

maar toch zal ik het eens moeten gaan proberen als dat de betere manier is, en er zo uiteindelijk meer gepakt kan worden.

dus tijdens de lift ook ellebogen naar voren drukken? ik probeer ze eigenlijk altijd onder de bar te houden.

Je ellebogen moeten naar voren wijzen.

Terug
Naar boven